HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Új színek a HR-palettán”

Menedzserképző Központ VII. HR Konferencia

2015. december 10. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 25 000 Ft + áfa

A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.

A díj egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 17 000 Ft + áfa / fő

12.05 – 12.30
Regisztráció
12.30 – 12.40

Moderátori megnyitó

Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.

12.40 – 13.10

Teljesítményértékelési technikák
Koltai Gyöngyvér Learning & Development Leader, PwC Magyarország Kft.

13.10 – 13.55 Toborzási és kiválasztási trendek; LinkedIn toborzási technikák

Fürjész Beáta ügyvezető-tulajdonos, Karrier Hungária Kft.
Kalocsai Lea operációs vezető, Karrier Hungária Kft.

13.55 – 14.25 Tehetség az, aki többet tud, mint amennyit megtanult,
avagy tehetség programok a CIB Bankban
Somogyi Edit emberi erőforrás ügyvezető igazgató, CIB Bank Zrt.
14.25 – 14.55

Gyakornoki programok
Diagnózison alapuló kiválasztással lefolytatott - és folyamatban is lévő - gyakornoki programok, azok tanulságai
Balázs Regina tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.
Sélei Annamária tanácsadó, Profiles International Hungary Kft.

14.55 – 15.25 Kávészünet
15.25 – 15.55

Szervezeti kultúra felmérése, változása, javítása, modernizálása
Bába-Szabó Magda emberi erőforrás- és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító Zrt.
Lipcsei András ügyvezető igazgató, Dr. Pendl & Dr. Piswanger Int. Kft.

15.55 – 16.25

Költségcsökkentés, szervezeti megújulás, motiválás
Ráczné Szőke Ildikó HR ügyvezető igazgató, Raiffeisen Bank Zrt.

16.25 – 16.55 Megtartás és motiváció nem pénzbeli eszközökkel
Dr. Poór József egyetemi tanár, Szent István Egyetem; elnök, Humán Szakemberek Országos Szövetsége
16.55 – Programzárás
   
 

 A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A HR-szakemberek szervezeten belüli munkájának sikerességét nagy részben az információcsere hatékonysága határozza meg. A kommunikáció csatornái viszont folyamatosan változnak, a megosztandó információ mennyisége pedig egyre nő. Ismert jelenség, hogy a szervezetben régóta dolgozók és az újonnan érkezők igényei, elvárásai között napról napra nőnek a különbségek - többek között ez a folyamat is a keletkező, kezelendő feladatok számát növeli. A versenyképesség megőrzése érdekében fontos ezeket a jelzéseket időben megérteni, kiszűrni közülük a releváns, értékteremtésre használható észrevételeket. Ehhez a HR-eseknek is újabb és újabb információkra van szüksége, amelyeket a napi feladatok tengerében nem könnyű megszerezniük.

A Menedzserképző Központ a decemberi HR Konferenciáján lehetőséget nyújt a rutinmegoldások közé gyorsan beépíthető, friss tudás elsajátítására, legyen szó gyakornoki programokról, toborzásról vagy akár javadalmazásról.