Balvany

royal2015

ogh

„Marketing esettanulmányok” konferencia

Menedzserképző Központ VII. Marketing Konferencia

2015. október 14. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.

Egy szervezettől több fő regisztrációja esetén 15 900 Ft + áfa / fő a díj!

12.05 – 12.35

Regisztráció
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
     PR ÉS MÁRKÁZÁS BLOKK
12.45 – 13.15 PR-trendek
Melyek az aktuális irányzatok, milyen lehetőségeket rejt a következő év?
Lakatos Zsófia ügyvezető igazgató, Hill & Knowlton Hungary Kft.; elnök, Magyar PR Szövetség
13.15 – 13.45 Márkázási lehetőségek kis- és nagyvállalatoknál
Milyen megoldásokat kínál a márkázás? Milyen eszközrendszereket szükséges használni a különböző méretű cégeknél?
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
     ONLINE MARKETING BLOKK
13.45 – 14.15 Mobilmarketing-trendek
Mik a jelenlegi fejlesztési irányzatok, mit tartogat a következő év? Hogyan lehet hatékonyan alkalmazni a mobilmarketinget?
Hernádi Gábor ügyvezető igazgató, HD marketing
14.15 – 14.45 Social media kicsiknél és nagyoknál - kreatív, megtérülést eredményező kampányok bemutatása különböző méretű vállalatoknál
Joanelli Tamás ügyvezető igazgató, Be Social
14.45 – 15.15 Kávészünet
     INTEGRÁLT KAMPÁNYOK BLOKK
15.15 – 15.45 Kampányok A-tól Z-ig – hogyan épüljön fel egy integrált kampány?
Ferencz Enikő senior márka menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
15.45 – 16.15 Integrált kampány, A-tól Z-ig: a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! vetélkedősorozatának bemutatása
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
     ÜZLETI MODELLEK BLOKK
16.15 – 16.45 A közösség ereje
Segíthet-e az online közösség az üzleti ötletek megvalósításában? Ha ezt a kérdést nemzetközi szinten tesszük fel, a válasz egyértelműen igen. Számos olyan sikeres ötlet megvalósulásának lehettünk szemtanúi, ahol közösségi finanszírozás (crowdfunding) segített. De mi a helyzet itthon? Bízhatunk a közösség erejében? Lehet alternatívája például az online összefogás a pályázatoknak? A lehetőségeket az első sikeres üzleti célú közösségi finanszírozás kampány ötletgazdája fogja elmondani.
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
16.45 – 17.15 Tudatosan felépített marketing egy startupnál
Hogyan érjünk el milliós bevételt alacsony költségvetésből?
Kondor Albert marketingvezető, BStrader.com
17.15 –

Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Évekkel ezelőtt talán még azt gondoltuk, hogy egy olyan hihetetlenül gyorsan változó szakmában, mint amilyen a marketing, a tapasztalat szó értelmét veszti. Úgy véltük, a régebbről származó tudás (tehát a tapasztalat alapja) érvénytelenné válik a naponta felbukkanó újabb és újabb technológiák, megoldások tengerében. Később, ahogy teltek az évek, a szakma művelői természetesen rájöttek, hogy ez nem így van. Változhatnak a keretek, változhatnak az eszközök, a marketing lényege mégis ugyanaz marad: érteni az ügyfél nyelvét. Ehhez viszont tapasztalat szükséges. A Menedzserképző Központ hetedik alkalommal biztosít lehetőséget a szakmai kérdésekre gyakorlati szempontból kíváncsi közönség számára, hogy új tudáshoz jusson, esetleg már meglévő ismereteit kiegészítse. Az eltelt idő alatt mi is rengeteg tapasztalatot szereztünk, nem utolsó sorban vendégeink visszajelzéseinek köszönhetően. Ezeket az impulzusokat építettük be az idei őszi szezon marketing konferenciájának szerkezetébe, hogy még tartalmasabb előadások, még jobban strukturált szerkezetben kerülhessenek partnereink elé.