DFT

HotelEger4

Balvany

royal2015

ogh

Menedzserképző Központ VII. Marketing Konferencia

2015. október 14. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Nagy Márton

Nagy Márton

Több, mint 10 éves marketing és kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. Tanulmányait a cambridge-i Anglia Polytechnic University-n master diplomával zárta, international business & marketing szakon. Ezt követően több, mint 5 éven keresztül az MKB Euroleasing több cégének volt marketing managere.
2008 elején a Hungaroringen működő off-road komplexum rendezvényigazgatójaként számos VIP és nagyrendezvény szervezője, a rendezvényiroda vezetője. Egyebek mellett olyan vállalatok számára rendezett vállalati eseményeket, mint a Suzuki Hungary, a Nissan Közép-Kelet Európai Központja, a Siemens, a Shell Hungary, az MAN vagy a KIA Hungary.
Ezt követően 2009-ben FMCG brandekkel kezd foglalkozni és csatlakozik a deepblue Networks ügynökséghez, ahol global account director-ként a nemzetközi Imperial Tobacco több márkájának (többek között a West brandnek, mely a cégcsoport kiemelt nemzetközi stratégiai márkája) globális brand-kommunikációjáért felel, beleértve a márka globális aktivációját a világ mintegy 60 országában.
Emellett a Külkereskedelmi Főiskola rendszeres vendég előadója, államvizsga-elnöke és 2007 óta a Hinora Marketing Group stratégia projekt tanácsadója. 2014 októbere óta a cég kreatív és stratégiai igazgatója.