HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Fókuszban az élmény – a turisztikai marketing és értékesítés új irányai”

Menedzserképző Központ II. Turisztikai Konferencia

2014. május 15. (csütörtök)
Budapest, Corvin Dumaszínház

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

!Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő áron elérhetők a jegyek.

09.00 – 09.25

Regisztráció
09.25 – 09.30 Moderátori megnyitó
Hegedűs Attila alelnök, Turisztikai Managerek Szövetsége; ügyvezető igazgató, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Kft.
         Technikai újdonságok
09.30 – 10.00    Reszponzív weboldalak
Krajnák Csaba tulajdonos, Business Balance Solution Kft.
10.00 – 10.30 Új mobilmegoldások a szállodaiparban
Fáska Gábor igazgató, Opera Garden Hotel & Apartments
         Tartalommenedzsment
10.30 – 11.00 Tartalommarketing az idegenforgalomban
Nagy Márton stratégiai tanácsadó, Hinora Marketing Group
11.00 – 11.30 Tartalom támogatása Facebook hirdetésekkel
Radisics Milán alapító, Social Daily
11.30 – 12.00 Kávészünet
         Marketing stratégiák
12.00 – 12.30 Kék-óceán stratégia - hogyan alkossunk új piacot?
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
12.30 – 13.00 Online mérési stratégiák
„A reklámra költött összeg fele kidobott pénz” - szól a sokszor halott mondás, de ez ma már nem kell, hogy így legyen.
Az online analitika hatalmasat fejlődött az utóbbi években, és egyre kevesebb olyan dolog van, amit ne lehetne mérni.
Ám nem elég az, hogy „csak” mérünk. Jól felépített stratégia és átgondolt analitikai támogatás szükséges ahhoz, hogy valóban tudhassuk, milyen eredménye lett az elköltött marketingbüdzsének, és a jövőben okosabban tervezhessünk.
Katona Zsuzsa, webanalitika szakértő
13.00 – 13.30 Egyedi terméktulajdonság, integrált kampányok és a szervezetek közötti összefogás - esettanulmány egy egyedülálló összefogásról
Jámbor Tímea stratégiai- és marketing vezető, Zalakaros
        Hűségprogramok
13.30 – 14.00 A hűségprogramok jövője
Berényi Konrád, pontolo.hu
14.00 –   
Programzárás
   
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A technikai fejlődés, a marketingcsatornák átalakulásának folyamata a turizmust sem kíméli. Mobil platformokra optimalizált felületek, tartalomközpontú hirdetési megoldások, mindezek mellett pedig precíz és megfelelő adatokat szolgáltató mérési módszerek szükségesek ahhoz, hogy az iparágban működő cégek talpon maradjanak. A sikeres, „webáruház-szerű” működésen túl általában szükség van némi pluszra is a bevételnövelés érdekében: hűségprogramokkal, új piacok kialakításával és erős térségi együttműködésekkel lehet bővíteni a szolgáltatáskínálatot. A Menedzserképző Központ II. Turisztikai Konferenciáján az új trendek alapjaitól a különleges, egyedi megoldásokig sokféle témából meríthetnek ihletet a résztvevők.