HotelEger2

Balvany

royal2015

ogh

„PROTOKOLL az ÜZLETBEN, ÜZLET a PROTOKOLLBAN”

Menedzserképző Központ Workshop

2017. október 19. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

Október 11-ig (szerda) történő jelentkezés esetén 17 000 Ft + áfa a részvételi díj!

Tréner: Sz. Hossó Nikoletta protokoll szakértő; nemzetközi kapcsolatok elemző; társadalomtudományi szakfordító; cégtulajdonos, Európai Protokoll és Asszisztens Képző Központ Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 50 fő

Az ókorban is tudták már, ma mégis hajlamosak vagyunk elfelejteni ezt az egyszerű, de hasznos bölcsességet: „Az emberek kedvező véleménye többet ér a pénznél.” A fenti gondolat első megfogalmazója egy Publilius Syrus nevű aforizmaköltő, aki az első századi Itáliában élt. Tudta miről beszél: rabszolgaként született, de megnyerő modorának, jókor elsütött bölcsességeinek köszönhetően felnőtt korát már szabad emberként tölthette. Érdemes hát tanulni tőle, mert egy tárgyalás sikeres kimenetele ma is hasonlókon múlik. A személyes hitelesség, a partner iránti tisztelet kifejezése, a kifogástalan megjelenés olyan eszközök, amelyektől ma is mérhető, látványos eredményeket várhatunk az üzleti életben. A belépés, köszönés, kézfogás, öltözet, bemutatkozás, megszólítás, névjegy, hellyel kínálás, leülés megismételhetetlenül meghatározza a tárgyalás kimenetelét, eredményét, függetlenül attól, hogy kiváló csapattal, termékkel vagy szolgáltatással rendelkezünk-e. Hogyan legyünk hitelesek? Hogyan alakítsuk ki személyes márkánkat? Milyen ajándékot válasszunk üzleti partnereink részére? A kétezer éves bölcsességet hívjuk segítségül, a kérdések megválaszolásához.

A workshopon a résztvevők megtanulnak más szemmel tekinteni a jövőbeli tárgyalásaikra, társasági eseményeikre, üzleti kapcsolataikra, és az üzleti protokoll gyakorlati eszköztárainak megismerése révén az üzleti sikereik tudatos növelésére is másképp tekintenek majd.

 

Tematika


Napjaink protokollja:
- Illem, etikett, protokoll... mi a különbség? Mi a szerepük napjainkban?
- A viselkedéskultúra aktív és passzív elemeinek megismerése: bemutatkozás, megjelenés, alkalomhoz illő öltözet, stb.; „a névjegytől a virágcsokorig”... adni és kapni, de mit és hogyan?

Hiteles megjelenés és kommunikáció:
- Mit illik, és mit nem? A helyes verbális és nonverbális kommunikáció alapjai
- Írott és íratlan szabályok a levelezéstől a mobiltelefon használatáig

„Üzlet a protokollban - protokoll az üzletben”:
- Az üzleti protokoll eszközei a sikeres tárgyalások szolgálatában
- Hiteles személyes márkaépítés

Társasági események:
- Étkezési kultúra napjainkban, sajátosságok
- Rendezvények, vendéglátási alkalmak fajtái az üzleti életben
- Viselkedési szabályok, különlegességek
 
Konzultáció, Q&A


 A workshop az Európai Protokoll és Asszisztens Képző Központ Tanácsadó és Szolgáltató Kft. szakmai vezetésével kerül megrendezésre, a programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!