HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Munkáltatói brandépítés - az év vezértémája”

Menedzserképző Központ Workshop

2016. december 8. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 13 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

12.30 – 12.55   Regisztráció
12.55 – 13.00   Moderátori megnyitó
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
13.00 – 13.40

Munkavállalói és munkáltatói körkép – fókuszban a magyar adatok, kitekintés nemzetközi szintekre is
Szokody Ágnes marketing manager, Randstad Hungary Kft.

13.40 – 14.30 A munkáltatói brandépítés fogalma, az employer branding piramis és építőkövei. Hogyan alkossunk stratégiát?
Esettanulmány
Varga Balázs marketing igazgató, Profession.hu
14.30 – 15.00 Hol válik el az employer és a corporate branding? Milyen eredményeket várhatunk az employer brandingtől, és kinek a feladata a cégben a stratégiát megalkotni?
Barathi Tamás ügyvezető, Colibri HR Solutions 
15.00 – 15.20

Kávészünet

15.20 – 15.50

Az employer branding eszköztára – motivációs rendszerek, ösztönzés és jutalmazások rendszere, munkáltatói értékek és filozófia, bizonyítékok, brand kommunikációs szempontok és munkáltatói brand aktiváció (internal staff activation)…
Barathi Tamás ügyvezető, Colibri HR Solutions

15.50 – 16.10

Kihívások és buktatók a munkáltatói brandépítésben, DO’S and DONT’S
Varga Balázs marketing igazgató, Profession.hu

16.10 – 17.00 Best practice-ek az employer branding világából, azaz így csinálják „a nagyok” – esettanulmányok és háttereik
Barathi Tamás ügyvezető, Colibri HR Solutions
17.00 – A workshop zárása
   
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Vitathatatlan, hogy Magyarországot is elérte az employer branding hulláma. Ennek persze több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy átalakulóban van a munkaerőpiac. Ez nem csak és kizárólag azt jelenti, hogy nincs munkaerő, ily módon az employer brandinget nem szabad csupán erre az esetre „ráhúzni”. A fogalom által leírt módszertannak fontos szerepe van a munkaerő megtartásában, a hosszú távú és kölcsönös előnyökkel járó munkakapcsolat fenntartásában, valamint abban is, hogy egy munkavállaló örömét lelje a hivatásában, hogy képes legyen benne kiteljesedni, és ezért hűsége legyen a munkaadó „jussa”.

Mit tehet ma egy cég Magyarországon, hogy versenyképes legyen a munkaerőpiacon is? Vajon elég az, hogy magasabb fizetést ad? Megtalálják a vállalatot a munkavállalók, ha az mint munkaadó fent van a LinkedIn közösségi álláskeresőn, és esetleg egy-két állásbörzén is részt vesz? Vagy csak egyszerűen ki kell menni mondjuk a Deák térre, és egy „Munkaerőt keresek!” táblával a kezünkben belekiáltani a világba: „Hahó! Van itt valaki?” 

A workshopot azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, márkamenedzsereknek és a munkaerőpiac szakértőinek ajánljuk, akik szeretnének az employer branding fogalomkörével tisztában lenni. Olyan piaci szereplőket szólítunk meg, akiknek a munkaerőpiac átalakulása mindennapi nehézségeket okoz. Előadóink tudják, hogy milyen küzdelmes is tud lenni a jó munkaerő megtalálása és megtartása.