Balvany

royal2015

ogh

„Kríziskommunikációs workshop a felkészülésről és a megoldásról”

Médiakommunikációs Workshop

2017. március 7. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 22 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 12.00 – 17.00 /kávészünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 30 fő

Lehet halogatni, csak nem érdemes...

Egyetlen vállalat képviselői sem gondolhatják, hogy őket elkerülik a válságos helyzetek. Az ezekre való felkészülést lehet halogatni, csak nem érdemes, mert a készületlenség további károkat és felmérhetetlenül nagy stresszt okoz az érintetteknek.

A krízis egyet jelent a fenyegetettséggel, a veszteséggel, de vannak olyan módszerek, amelyekkel minimalizálni lehet a károkat, sőt, akár az is előfordulhat, hogy egy ilyen, válságosnak tűnő szituációból megerősödve kerül ki a csapat. Csodaszerek ezen a területen sincsenek, de alapos, rendszeres munkával meg lehet előzni a még nagyobb bajt.

A kommunikációs workshop célja az, hogy bemutassa, mit lehet, mit kell tenni a krízis előtt, alatt és után.

 

Tematika

- A krízismenedzsment elindítása: hogyan kell válságtervet készíteni?

- Az eredményes válságkezelés folyamata

- A krízismenedzsment pszichológiája

- Mikor és hogyan kell tájékoztatni, illetve bevonni a szervezet munkavállalóit és az ügyfeleit? Mit mondjunk a munkatársainknak, és mit a partnereinknek?

- Mire lehet használni ebben a közösségi médiát, és mire a hagyományos csatornákat?

- Kríziselhárítás és helyreállítás, reputációmenedzsment

Az elméletet minden esetben gyakorlat követi majd: tapasztalt újságíró és operatőr krízishelyzetekben adódó kemény kérdésekkel árasztja el a résztvevőket.

A képzést olyan szakembereknek ajánljuk, akik vállalatuknál kommunikációval foglalkoznak, illetve azok számára is hasznos a workshop, akik ugyan más területen dolgoznak, de a média gyakran megkeresi őket, és nyilatkozniuk kell a cégükről, a munkájukról. Olyan szervezetek jelentkezését is várjuk, amelyeknél nagy a válságkockázat, vagy jelentősebb változás előtt állnak.

Jöjjön el, és ezzel tegyen meg egy fontos lépést a tudatos kríziskommunikáció irányába, hogy azon kevesek közé tartozzon, akiket már szinte semmi nem érhet váratlanul!

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!