HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Hírlevél, social media, generációk - hol tart a turisztikai online marketing 2017-ben?”

Menedzserképző Központ VI. Turisztikai Workshop

2017. március 30. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
               Kondor Albert, Tudatosan Építkező Marketing

A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

A marketingszakemberek nagy része már nem igazán hisz a hírlevelek hatékonyságában. Ők azok, akik a social media által kínált hirdetési formák irányába fordultak az utóbbi időben. Kérdés, hogy jól döntöttek-e. A Menedzserképző Központ turisztikai workshopján erre keressük a választ.

Gyakorlati példákon, 2016-2017-es esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogy mindennek megvan a helye az online marketingstratégiában. Az előadások keretein belül megvizsgáljuk, hogy bizonyos eszközök miként hatnak a különböző generációkhoz tartozó fogyasztók döntéseinél. Külön hangsúlyt kapnak a feltörekvő közösségi platformok (YouTube, Instragram, Pinterest), illetve rámutatunk arra is, hogy a hírlevelet nem szabad elfelejteni, csak tudni kell, hogy miként tegyük az értékesítés leghatékonyabb eszközévé. 

 

Tematika

Hírlevél blokk

- Alapvető hibák

- Adatbázisok kezelése: szűrés, visszapattanó e-mailek kezelése, panaszkezelés

- Mi az, amit nem enged át a spamszűrő, azaz a tárgysorból kitiltott kifejezések listája

- Nagyobb megnyitási arány - milyen szavakat használjunk?

- Milyen tartalommal küldjük ki a hírleveleket?

- Hírlevél A/B-teszt

- Hírlevél-analitika: a címkézés és a nyomon követés fontossága

Social media blokk

- Social media felületek a generációk szolgálatban: milyen eszközökön milyen platformokat használnak a különböző generációk?

- Hogyan viselkednek a generációk az interneten?

- Fókuszban a YouTube (Hogyan SEO-zzunk sikeresen?)

- Instagram - hogyan szerezzünk több minőségi követőt?

- Pinterest, mint a nők kedvenc keresési platformja 30 év felett

- Hogyan lehet költségek nélkül sikeres nyereményjátékot indítani?
2016. decemberi Facebook nyereményjáték esettanulmány: a tervezéstől a kivitelezésig, analitikával alátámasztva

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!