HotelEger

Balvany

royal2015

ogh

„Értékesítésfüggő marketingstratégiák a gyakorlatban”

Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferencia

2015. április 15. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.

Egy szervezettől több fő regisztrációja esetén 19 000 Ft + áfa/fő a díj!

A rendezvény végén az UtazzItthon.hu felajánlásával egy két fő részére szóló, két éjszakás, pécsi wellness szállásutalvány kerül kisorsolásra a résztvevők között.

12.05 – 12.35

Regisztráció
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
       SALES ÉS MARKETING
12.45 – 13.15 Vásárlási szokások különböző célcsoportoknál – a fizetőképes célcsoportok bemutatása; a baby boom, az X és az Y generáció vásárlási szokásai; különbségek a vidéki és a városi vásárlók között; fizikai és internetes vásárlás; eszközhasználat
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
13.15 – 13.45 Értékesítési- és marketing technikák – hatékony sales módszerek; azonnal hasznosítható, online és offline vevőszerző ötletek; a Coca-Cola Xmas kampányának bemutatása
Matskási Zoltán vevői marketing vezető, Coca-Cola Hellenic Bottling Company Magyarország Kft.
13.45 – 14.15 Az Adatvezérelt Marketing (Data Driven Marketing) - gyorsabban, olcsóbban, eredményesebben
Az informatika fejlődésével – miután a DM csatornák már beépültek a kommunikáció napi gyakorlatába – a direktkommunikációs szakma újabb szintet lépett. Az adatokra épített üzleti intelligenciát a kommunikációs aktivitások szerves részévé tette: akár közel valós időben értelmez, értékel, becsül, céloz és méri vissza a kampány eredményességét. Hogyan tudhatunk meg többet a vásárlóinkról? Hogyan használjuk ezt a tudást? Milyen problémákkal találhatjuk szembe magunkat? Többek között ezekre a kérdésekre ad választ az előadás.

Hunyad Viktor CRM igazgató, Crane

14.15 – 14.45 Create | Activate | Connect
Brand aktiváció, avagy a reklám új evolúciós szakasza
Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
14.45 – 15.15 Kávészünet
       FÓKUSZBAN AZ ÜGYFÉL
15.15 – 15.45 Ügyfélmegtartás és hűségrendszerek
Lonkai Márton marketing vezető, pontolo.hu
       MARKETING ESETTANULMÁNYOK
15.45 – 16.15 Sikeres hazai közösségi média kampányok – a tavalyi év sikeres kampányainak bemutatása
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
16.15 – 16.45 Tartalomból vásárlót! 2014 díjnyertes tartalommarketing kampányának bemutatása
Hogyan és mitől működik egy content marketing kampány? Hogyan segíti az egyéb marketingcélok elérését? Milyen eszközök állnak rendelkezésre, ha kicsi a költségvetés? Az ASSA ABLOY Content Marketing Award kategóriagyőztes kampányának bemutatása.
Kozarek Andrea szakmai igazgató, SAKKOM Interaktív Kft.
Szlávecz Boglárka senior kommunikációs tanácsadó, SAKKOM Interaktív Kft.
16.45 – 17.15 JPÉ marketing – hogyan generáljunk alacsony költségvetésből nagy bevételt?
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
17.15 –

Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A legjobban működő szervezetben is felvetődik időnként - még ha csak ebédidőben, viccelődve is - az örök ellentét az értékesítés és a marketing területek között. Nyilvánvaló, hogy ez nem is baj, mert a konfliktusokból ötletek szabadulnak fel, ebből pedig a vállalat profitál. Probléma adódhat viszont akkor, ha a frontok megmerevednek, és a két - egyébként ugyanazért a célért küzdő terület - szakembergárdája nem ért szót egymással.

A Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciájának célja az, hogy megoldásokat kínáljon a közös cél, a profit minél hatékonyabb eléréséhez. Érdemes ugyanis tudatosítani, hogy az értékesítés és a marketing elválaszthatatlanok: minden vita, minden cégen belüli súrlódás ellenére egymástól függő helyzetben vannak. Az intenzív közös gondolkodás - amit rendezvényünk nyújtani tud - tehát mindenképpen hasznos.