HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Annyit érsz, amennyire tartanak! – Piaci márkatrendek és digitális kilátások 2016”

Menedzserképző Központ Marketing Workshop

2016. április 20. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 25 000 Ft + áfa

Április 13-ig (szerda) történő regisztráció esetén 18 900 Ft + áfa a részvételi díj!

Tréner: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /Kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 50 fő

Vajon mit tartogat az idei év hirdetői szempontból? A márkák építése még mindig az egyik legerősebb értékteremtő fegyver a marketingkommunikációban? Hogyan kell ma márkát építeni? Milyen stratégiát illesszünk a márkaépítés mögé, és milyen eszközökhöz nyúljunk a kivitelezés során? Hogyan alakul a hirdetői piac, és vajon a reklámadó mennyire alakította át a reklámtortát? Hogyan hívjunk életre egy márkát, és milyen digitális eszközrendszert állítsunk csatasorba ehhez? Melyek 2016 legfontosabb digitális fókuszterületei?

workshopot ajánljuk azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, márkamenedzsereknek és a digitális világ iránt érdeklődőknek, akik naprakészen, illetve gyakorlatiasan szeretnék a márkák világát és az online reklámozás jelenlegi trendjeit átlátni. Továbbá olyan szakemberek jelentkezését várjuk, akik tisztában akarnak lenni azzal, hogy mit jelent ma egy márka, hogyan kell a fogyasztói kötődést, bevonódást egy márka irányába generálni, valamint milyen digitális eszközök segítségével támogassák mindezt és például mire kell egy weboldal fejlesztés során odafigyelni. Azok számára is érdekes lehet a rendezvény, akiket érdekel, hogyan kell megfelelő digitális marketingstratégiát tervezni, hogyan tudják mérni az online kampányok hatékonyságát, illetve hogyan építsenek márkát digitális eszközök segítségével.

Akár B2B akár B2C vállalatról legyen szó, várjuk workshopunkon!

Tematika

BRANDKÖRKÉP BLOKK
- Magyar marketingkommunikációs piaci trendek
Reklámtorta alakulása 2014-2015, prognózisok 2016-ra
• Digitális térnyerés kontra reklámadó: a piacformálók
• Aktuális márkázási trendek

- A márkád nem olyan, amilyennek gondolod… a márkád olyan, amilyennek mások gondolják!
• Brand aktiváció 2016 – így hívd életre a márkád 
• A 4 lépcsős brand aktivációs modell bemutatása
• Esettanulmányok

DIGITÁLIS BLOKK
Márka weboldal működés és hatékonyság elemzés
• Webergonómia és hőtérképes elemzés
Analitikai tudás – fő számok, szegmensek, konverziók, A/B tesztelés
• Esettanulmányok

- Adatvezérelt marketing, hírlevelek
• Hirdetések és konverziók kapcsolata, hatékonyságnövelés
Remarketing, adatvezérelt dinamikus hirdetések
• Milyen hírleveleket használjunk?

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!