Balvany

royal2015

ogh

„A média nem ellenség, hanem lehetőség! - Technikák és megoldások a sikeres kommunikációhoz”

Médiakommunikációs Workshop

2016. november 17. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 35 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 26 000 Ft + áfa / fő a díj!

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 09.00 – 16.00 /kávé- és ebédszünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./   

Maximális létszám: 30 fő

Lehet habzsolni, és lehet viszolyogni is tőle, csak azt nem szabad gondolni, hogy a médiára nincs szükség. A Menedzserképző Központ workshopjának egyik célja az, hogy a jelentkezők megismerjék a hazai sajtó működését, hogy mi hajtja az újságírókat, és hogy ilyen adottságok mellett, hogyan állíthatjuk a médiát a szolgálatunkba. A másik fontos cél, hogy a résztvevők még jobban eligazodjanak a sajtó világában, és ha eljön a pillanat, megnyerjék a nézőkért, olvasókért folytatott küzdelmet. Mindebben több évtizedes gyakorlattal rendelkező újságíró és operatőr segíti az érdeklődőket.

Tematika:

- Megtanítjuk, mik a követelményei egy hírnek, valamint hogyan lehet azt felhasználni a kommunikáció minden területén, a poszttól a sajtóközleményig.

- Megmutatjuk azokat a fogásokat, hogyan lehet bekerülni a híradásokba, és hogyan tartható fenn a folyamatos jelenlét.

- Hogyan írjunk hírlevelet és közleményt?
Háttérbeszélgetések, sajtótájékoztatók és interjúk szervezése, kapcsolattartás a sajtóval

- Sajtókampányok tervezése, ütemezése és lebonyolítása

- Utómunkák: sajtófigyelés és sajtóelemzés

- Milyen vizuális élményre vágyik a közönség, milyen eszközökre, szaktudásra van ehhez szükség?

- Storytelling a médiában!
Megmutatjuk és gyakoroljuk azokat a megoldásokat és praktikákat, amiktől a mesélés (előadás, nyilatkozat) élvezhető és hatékony lesz.

- A jó hírnév erősítése, visszaszerzése, válasz a lejárató kampányra; válságkommunikáció (szerepek és feladatok)

- Online: kiaknázatlan lehetőségek és váratlan helyzetek

- A CSR nem kommunikációs eszköz - vagy talán mégis?

- Helyreigazítás, vagy valami más? - minden, amit a jogainkról és a lehetőségeinkről tudni kell

- Le a mikrofonlázzal!
Hogyan viselkedjünk a kamera előtt? Gyakorlás próbainterjúkkal és értékelésekkel.

A lényeg: a külső- és belső kommunikáció tanulható, és gyakorlással tökéletesre fejleszthető. A workshopunk tanácsokkal és megoldásokkal segít megtenni az első és legnehezebb lépéseket.

A képzést azoknak ajánljuk, akik a vállalatuknál kommunikációval foglalkoznak, és azok számára is hasznos a workshop, akik ugyan más szakterületen dolgoznak, de a média gyakran keresi őket, és nyilatkozniuk kell a cégükről, a munkájukról.

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!