gellert5

Balvany

royal2015

ogh

„Marketingarzenál - trendek tartalomtól felületig”

Menedzserképző Központ IV. Marketing Konferencia

2014. február 27. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

! Egy szervezettől 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

A rendezvény végén, a Hotel Azúr Prémium**** jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás, félpanziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

12.05 – 12.35

Regisztráció
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
         HIRDETÉS BLOKK
12.45 – 13.15 A hirdetési piac alakulása 2014
A legújabb felmérések online és offline eszközökre vonatkozóan
Schumann Róbert kutatási igazgató, MédiaQ Kft.
13.15 – 13.45 Valóban jobb a Facebook hirdetési rendszere, mint az AdWords?
A Facebook hirdetési rendszerében folyamatosan jelennek meg az új funkciók. Emiatt néhány nemzetközi szakértő már a legjobb online hirdetési rendszerként hivatkozik rá. Valóban így van? Miben jobb a Facebook, és miben az AdWords? Mikor, melyiket érdemes használni? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ az előadásban.
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
         TARTALOMMARKETING BLOKK
13.45 – 14.15 Tartalommarketing 2014
Milyen irányba megy el, hol található a fejlődés benne, mik a kiugró területei 2014-ben hazánkban?
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
14.15 – 14.45 Responsive web design, vagy responsive tartalommarketing?
2014-ben a web design és internet marketing trendek teljesen átalakulnak. Tudja, hogy ügyfeleink hány különböző eszközön tájékozódnak? Mobiltelefon, táblagép, okos tv, netbook, 4k kijelzős asztali gépek és eszközök...
Mik a különbségek a mobilra optimalizált weboldal és a responsive web design között? Mi az összefüggés a resposive web deisgn és a tartalommarketing között?
Krajnák Csaba stratégia és kommunikáció tervező, HQ Communication; tulajdonos, Business Balance Solution Kft.
14.45 – 15.15 Facebook tartalommarketing
Hogyan gyártsunk jó tartalmat a Facebookon?
Radisics Milán alapító, Social Daily
15.15 – 15.45 Kávészünet
         INTEGRÁLT MARKETING BLOKK
15.45 – 16.15 Egy nagy költségvetésű integrált kampány bemutatása
Neked is egy Coca-Cola
Ferencz Enikő szenior marketing aktivációs menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
16.15 – 16.45 Egy alacsony költségvetésű integrált kampány bemutatása
A jó marketing stratégia profitot termel - a Károlyi Sándor Kórház konyhájának példája
Sokan nem is gondolnák, hogy egy kórház konyhája is képes kiszelni egy darabot a menza jellegű étkeztetések piacából. Mi kell hozzá? Jól meghatározott célcsoport, kommunikációs csatorna, ezen felül egy jól kidolgozott, logikusan végiggondolt marketing stratégia. Nem az a fontos, hogy mennyi pénz van a tarsolyunkban, hanem a hatékony felhasználás. Az előadás keretén belül képet kapunk arról, hogy egy 50 000 Ft körüli összeg egyszeri felhasználásával miként tudunk magas árbevételre szert tenni.
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
         BE MOBILE! BLOKK
16.45 – 17.15 Mobilpiac-kutatási adatok
Kor, nem, internetezés időtartama, készüléktípus, internethasználat célja, készülék operációs rendszerek szerint; mobil hirdetési eredmények
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
17.15 – 17.45 A sikeres mobil applikációk titkai
Hazai és külföldi app-ok bemutatása, elemzése
Józsa Ferenc ügyvezető igazgató, Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
17.45 – Programzárás
   
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál - a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem - ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.

Hibázni tehát nem lehet, így csak egy megoldás maradt: aprólékosan, pontról pontra meg kell ismerkedni az összes részfeladat jól bevált fogásaival és az újabb, apró trükkökkel egyaránt. Mindezt lehetőleg gyorsan, mert a piac tempója nem hagy időt a mélázásra.

A Menedzserképző Központ konferenciája pont ezt kínálja Önnek. A programot blokkokra osztottuk, hogy ne maradjon ki semmi: hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Szerezzen kézzelfogható tudást, dolgozzon biztos kézzel a marketing minden részterületén!