Menedzserképző Központ IV. Marketing Konferencia
2014. február 27. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Kuti Géza
36 éves, szociológus, kutatási igazgató, online kutatási szakértő. 2007 óta a MédiaQ Piackutató Kft. tulajdonosa és vezetője.
2000 óta foglalkozik online kutatással, az első hazai internetes témájú kutatásokat a Carnation Research majd a Carnation Internet Consulting keretében végezte a 2000-es évek elején. A Carnation után az NRC-nél dolgozott az online kutatási módszerek kidolgozásán és a hazai ügyfelek megnyerésében az online kutatások irányában. Ezt követően a Synovate kereteiben, speciális kutatási megoldásokkal és sokországos tracking kutatásokkal foglalkozott. A Synovate-s éveket követően a Pesti Esthez igazolt, ahol a teljes portfolió kutatási tevékenységéért felelt sikerrel.
A Pesti Est-es kutatási munkák kiszervezése miatt 2007-ben megalakította saját kutatócégét, a MédiaQ Piackutató Kft., ahol a termék- és szolgáltatás fejlesztése mellett az üzletfejlesztésért és a kiemelt partnerek stratégiai kapcsolattartásáért felel. Ügyfelei közé tartozik számos hazai és külföldi piackutató cég, akiknek online és táblagépes kutatási megoldásokat biztosítanak a magyar internetezők és lakosság körében. A cég mára multinacionális ügyfélkörrel is büszkélkedhet (pl.Bayer, FrieslandCampina, Bunge, Nestlé, Bols, Citibank)