Menedzserképző Központ Workshop
2016. december 8. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 13 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
12.30 – 12.55 | Regisztráció |
12.55 – 13.00 | Moderátori megnyitó Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group |
13.00 – 13.40 |
Munkavállalói és munkáltatói körkép – fókuszban a magyar adatok, kitekintés nemzetközi szintekre is |
13.40 – 14.30 | A munkáltatói brandépítés fogalma, az employer branding piramis és építőkövei. Hogyan alkossunk stratégiát? Esettanulmány Varga Balázs marketing igazgató, Profession.hu |
14.30 – 15.00 | Hol válik el az employer és a corporate branding? Milyen eredményeket várhatunk az employer brandingtől, és kinek a feladata a cégben a stratégiát megalkotni? Barathi Tamás ügyvezető, Colibri HR Solutions |
15.00 – 15.20 |
Kávészünet |
15.20 – 15.50 |
Az employer branding eszköztára – motivációs rendszerek, ösztönzés és jutalmazások rendszere, munkáltatói értékek és filozófia, bizonyítékok, brand kommunikációs szempontok és munkáltatói brand aktiváció (internal staff activation)… |
15.50 – 16.10 |
Kihívások és buktatók a munkáltatói brandépítésben, DO’S and DONT’S |
16.10 – 17.00 | Best practice-ek az employer branding világából, azaz így csinálják „a nagyok” – esettanulmányok és háttereik Barathi Tamás ügyvezető, Colibri HR Solutions |
17.00 – | A workshop zárása |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
Vitathatatlan, hogy Magyarországot is elérte az employer branding hulláma. Ennek persze több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy átalakulóban van a munkaerőpiac. Ez nem csak és kizárólag azt jelenti, hogy nincs munkaerő, ily módon az employer brandinget nem szabad csupán erre az esetre „ráhúzni”. A fogalom által leírt módszertannak fontos szerepe van a munkaerő megtartásában, a hosszú távú és kölcsönös előnyökkel járó munkakapcsolat fenntartásában, valamint abban is, hogy egy munkavállaló örömét lelje a hivatásában, hogy képes legyen benne kiteljesedni, és ezért hűsége legyen a munkaadó „jussa”.
Mit tehet ma egy cég Magyarországon, hogy versenyképes legyen a munkaerőpiacon is? Vajon elég az, hogy magasabb fizetést ad? Megtalálják a vállalatot a munkavállalók, ha az mint munkaadó fent van a LinkedIn közösségi álláskeresőn, és esetleg egy-két állásbörzén is részt vesz? Vagy csak egyszerűen ki kell menni mondjuk a Deák térre, és egy „Munkaerőt keresek!” táblával a kezünkben belekiáltani a világba: „Hahó! Van itt valaki?”
A workshopot azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, márkamenedzsereknek és a munkaerőpiac szakértőinek ajánljuk, akik szeretnének az employer branding fogalomkörével tisztában lenni. Olyan piaci szereplőket szólítunk meg, akiknek a munkaerőpiac átalakulása mindennapi nehézségeket okoz. Előadóink tudják, hogy milyen küzdelmes is tud lenni a jó munkaerő megtalálása és megtartása.