Menedzserképző Központ Workshop
2016. december 8. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Hinora Bálint
A Hinora Marketing Group társtulajdonosa, a Hinora Global Marketing Kft ügyvezetője. Az általa vezetett ügynökséget úgy pozícionálja, hogy, digitális szemléletű, brand aktivációs ügynökség, melynek kereteiben márka stratégiát tervez, brandeket aktivál és ezáltal kontaktusokat teremt.
Jogi tanulmányaival párhuzamosan (PPKE-JÁK), tevékenységét a hazai reklámügynökségi piacon 2002-ben kezdte el.
2002-2005 között az ügynökség társtulajdonosaként, több mint 40 középvállalat marketingjét végezte, külsős megbízott partnerként, kommunikációs tanácsadóként.
2005-től az ügynökség folyamatosan növekedett és jelenleg a TOP 15 legnagyobb árbevételű magyar tulajdonú ügynökség egyike. Emellett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének tagja, amely hazánk 52 legnagyobb ügynökségét tömöríti. Vállalatcsoportjának töretlen fejlődésének bizonyítéka, hogy több, mint 70 közép- és nagyvállalat tartozik fix ügyfeleik körébe, és az elmúlt 10 évben több, mint 700 sikeres együttműködést tudhatnak magukénak.
Hinora Bálintnak számos tapasztalata van a különböző szakágazatok tekintetében és 13 éves ügynökségi tapasztalatát nap, mint nap kamatoztatja a stratégiai tervezések és a brand aktivációk során. A szakma által keresett előadó, elsősorban közösségi média és integrált kommunikáció témakörökben, a Cégcsoport pedig háromszoros MagyarBrands díjas (2012, 2013, 2014), valamint az Arany Lollipop és Az Év honlapja szakmai versenyeken is díjat kapott munkáival.
Hinora Bálint 2015-ben Digitális mesterkurzus oklevelet szerzett és már 10 éve, hogy a cégcsoport ügyvezetője.