HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Vendéghozó megoldások - hívószavak a turizmusban”

Menedzserképző Központ Turisztikai Konferencia

2013. június 21. (péntek)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 21 000 Ft + áfa

! Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

A rendezvény végén, a Hotel Fagus**** konferencia és wellness szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

Ezen felül a Bálvány Kft. felajánlásával kisorsolásra kerül egy ajándékutalvány, mely felhasználásával kedvezményesen vehetők igénybe Partnerünk szolgáltatásai.

09.30 – 10.00

Regisztráció
10.00 – 10.15

Moderátori megnyitó

Kenderesy Nadin PR igazgató, Turizmus Kft.

10.15 – 10.45

Mobilmegoldások szállodáknak

Miért fontos a weboldalak okostelefonokra történő optimalizálása és milyen lehetőségeket tartogatnak a mobil applikációk a szállodáknak?
Innovatív technikák és üzleti előnyök bemutatása a My e-Hotel rendszereken keresztül.

Fáska Gábor igazgató, Opera Garden Hotel & Apartments

Felhasználóbarát felületek

10.45 – 11.15

Felhasználóbarát Facebook-oldal

Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.

11.15 – 11.45

Felhasználóbarát weboldal

Mitől lesz hatékony egy turisztikai weboldal (a SEO-n túl)? Kreatív tartalom-tippek, trükkök, a lehető legnagyobb sales konverzió elérése érdekében, a világ legsikeresebb példáin keresztül bemutatva.

Kolesár Krisztián alapító, kreatív producer, VISIONARY 7 Kft.

11.45 – 12.30 Ebéd

Új offline trendek a szállodaiparban

12.30 – 13.00

A jövő szállodája szolgáltatói szemmel

Barátságos Szálloda mintaszálloda

Csobota-Kis Árpád sales és rendezvényigazgató, Fagus**** Konferencia és Wellness Hotel Sopron

13.00 – 13.30

Barátságos Szállodák kártya – kihagyható a kupon a szállodaiparból!

Kondor Albert marketingvezető, Barátságos Szállodák kártya

13.30 – 14.30

Fókuszban a településmenedzsment

Egyedi desztinációmarketing, egyedi stratégiával a középpontban - tudatos továbbfejlesztések Zalakaroson; stratégia és marketing a hármas szereplői kör - önkormányzat, fürdő, egyesület – figyelembevételével és további szakmai szereplők bevonásával; a fő stratégiai elvek és irányok bemutatása

Jámbor Tímea stratégiai- és marketing vezető, Zalakaros

14.30 – Programzárás
   
  A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Egy turisztikai szakembernek rengeteg dologhoz kell értenie: a látogatót vonzó online marketingkampányok, felhasználóbarát felületek kialakítása és a Facebook-megjelenés koordinálása mellett foglalkoznia kell a különböző kedvezménykártyák és összetett csomagajánlatok offline kínálatával, terjesztésével is. A mobileszközökre készülő applikációk tesztelésével párhuzamosan olyan stratégiai kérdéseken kell gondolkodnia, hogy miként lehet a közvetlen működési környezet adottságait fejleszteni a területen működő államigazgatási, társadalmi szervezetekkel együttműködve, a településmenedzsment segítségével.

A turizmus talán legégetőbb kérdése a kupon-probléma. A szállodák keresik a kiutat az egyre inkább tehertétellé váló, minőségromlást okozó - ennek ellenére gombamód szaporodó - kuponos cégek szorításából. Jó hír, hogy ma már biztosan látszik: nem muszáj úgy táncolni, ahogy a kuponos cégek fütyülnek. A konferencián olyan rendszerek kerülnek bemutatásra, amelyek szembe mennek a jelenleg rosszul működő szisztéma logikájával.

A Menedzserképző Központ eseményén kipróbált, működő, és mindezek mellett jövőbe mutató megoldásokat mutatnak be előadóink, amelyekkel a mindennapi munka is megkönnyíthető. Célunk, hogy megmutassuk, milyen a jövő szállodája szolgáltatói szemmel.