Balvany

royal2015

ogh

„Tudáskoktél online-módra: eszközök, megoldások, újdonságok”

Menedzserképző Központ Workshop

2013. június 27. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 36 000 Ft + áfa

Haladó szintű komplex online marketing workshop + telefonos konzultáció

A rendezvény időtartama: 9.00 – 17.00
Maximális létszám: 30 fő

Tréner: Miklovicz Norbert, marketing szakértő

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező, a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

!Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

A rendezvény végén a Bálvány Kft. felajánlásával kisorsolásra kerül egy ajándékutalvány, mely felhasználásával kedvezményesen vehetők igénybe Partnerünk szolgáltatásai.


I. blokk: Marketingtervezés és hatékony online marketing
•    A vállalkozás pozicionálásának felülvizsgálata
•    Az interneten épített bizalom fontossága
•    Online marketing eszközök – trendek 2013.
•    Önműködő marketingrendszerek
•    Piackutatás a gyakorlatban az online területeken
•    A vállalkozás SWOT analízise – 8 lépcsős elemzés
•    Célkeresztben a versenytársak – konkurenciaelemzés, konkurenciafigyelés
•    Vállalkozásból márka – online példákon keresztül
•    Árpolitika - új módszerek
•    Ügyfélszerző kedvezmények, kosárérték-növelő megoldások
•    Promóciók, kampányok, marketingmegtérülések (ROI), ROI- és konverziómérés az interneten
•    Marketingmérések, a marketing mérőszámai
•    Mikor és hogyan blogoljunk?
•    Az e-mail marketing trendjei
•    A Google találati listájának élvonalához vezető út
•    SEO trendek
•    Google Analytics – a mérőszámok hasznosságai
•    Hasznos Google eszközök, a hatékonyabb online marketing érdekében
•    Ügyfélszerzés, üzletgenerálás online módszerekkel
•    Hogyan lesz az online érdeklődőből offline ügyfél?
•    Keresztmarketing, partnerkapcsolatok az online világban
•    Jog, adatvédelem, információbiztonság, védjegy, műnyilvántartás
  II. blokk: Google Adwords

•    Hogyan működik? Mennyibe kerül? Kinek ajánlott?
•    A fiók beállításai és összekötése a Google Analytics rendszerrel
•    Az Adwords kampányok tervezése
•    Az Adwords kampányok típusai. Melyik hálózatot válasszuk?
•    A keresési hálózat felépítése
•    Kampánybeállítások
•    Hirdetéscsoportok létrehozása
•    Hatékony hirdetések
•    Hirdetésbővítmények
•    A helyes kulcsszó kiválasztása és kulcsszóegyezési beállítások
•    Speciális beállítások
•    Konverziómérés
•    Optimalizálási lehetőségek
•    Célzási lehetőségek a tartalmi hálózatban
•    Hirdetések típusa a tartalmi hálózatban
•    A hatékony vizuális hirdetések
•    Optimalizálás a tartalmi hálózaton
•    A remarketing

  III. blokk: Facebook és közösségi média
•    Facebook-tények: számok és hasznos statisztikák
•    A Facebook-marketingstratégia megalkotása
•    Mitől függ, hogy ki látja a posztjaimat? Az EDGE rank
•    Miről posztoljak, mit és hogyan osszak meg?
•    Mennyire fontos az arculat? Mire kell figyelni? Szabályok
•    Aktív közösség építése
•    Nyereményjátékok szabályosan! - promóciós szabályok, adatkezelés
•    A Facebook-csoportok üzleti lehetőségei
•    Alkalmazások használata, készítése, alkalmazástípusok
•    Virulens promóciók. Mitől lesznek azok?
•    Facebook-hirdetések típusa, beállítása - élő gyakorlat
•    Tippek a költséghatékony hirdetésre
•    Hibák a közösségi médiában. Hogyan védekezzünk?
•    Rajongóból vásárlót – hogyan?
•    Facebook-statisztika: Facebook Insights
•    A közösségi médiamenedzsment eszközei
•    A Facebook helye a keresőoptimalizálásban (SEO)
•    Sikeres Facebook-oldalak, és ahogy azokat készítik – esettanulmányok
•    Facebook és Twitter integráció
•    Printerest a gyakorlatban
   
  A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A Központi Statisztikai Hivatal 2012. decemberi adatai szerint Magyarországon 5.463.822 db internet-előfizetést regisztráltak a tavalyi év végéig, az internetpenetráció az ország lakosságának létszámára vetítve 63%-on állt (forrás: NRC).
• „A 15–24 évesek körében 90 százalék feletti az internetezők aránya”;
• „a harmincasok vagy a középfokú végzettségűek közel 80 százaléka internetezik”;
• „az 50–59 évesek körében 43%-os a penetráció”;
• „a 60–69 évesek körében 25 százalékos a penetráció”.

Az internet mára hétköznapjaink részévé vált, a felhasználók pedig nem csak híreket fogyasztanak, szórakoznak segítségével, hanem komoly, pénztárcát is érintő döntéseket is hoznak a kijelzők előtt: egy-egy vásárlással, igénybe venni kívánt szolgáltatással kapcsolatos információszerzésre használják a világhálót.
Tehát elmondhatjuk, az újkori, digitális piac részévé kell válni!

A Menedzserképző Központ szervezésében megvalósuló workshop-ot azoknak a marketing ügyintézőknek, menedzsereknek és koordinátoroknak ajánljuk, akik már rendelkeznek a megfelelő online marketing alapismeretekkel, de szeretnék tudásukat elmélyíteni, és megismerni a legújabb trendeket, módszereket, eszközöket.
Tréningünk marketing döntéshozók számára is hasznos tudást ad, a workshop-on szerzett információk birtokában ők is biztosabb kézzel nyúlhatnak a jövőben a megvalósításra váró projektjeikhez.

A tréninghez 30 perc telefonos konzultáció is jár, hogy sürgős döntést igénylő helyzetekben is stabil, elérhető tudásbázis álljon a résztvevők rendelkezésére.