HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Social media újdonságok az idegenforgalomban”

Menedzserképző Központ II. Turisztikai Workshop

2015. június 11. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

Trénerek:    

Anders Tamás, SzállásMarketing

Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász

 

A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /Kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 50 fő

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a díj!

A social media platformok térnyerésével az emberi kapcsolatok és a vásárlási szokások is megváltoztak. Mindenki szabadon oszthatja meg gondolatait termékekről, szolgáltatásokról és privát érzéseiről. A változás minden üzleti vállalkozást fejlesztésre kényszerít, a turizmusban tevékenykedőktől kezdve, a kereskedelmi szektoron át más iparágakig. Legtöbbjüknek ez plusz terhet jelent, hiszen újabb erőforrásokat kell bevonni, belső folyamatokat kell átszervezni, és a kialakított stratégiába integrálni is kell az új elemeket. A sok költség mellett azonban számos előnyt is jelent a social media új világa. A vállalkozások könnyebben elérik a célcsoportjaikat, gyorsan értesülnek azok véleményeiről, az automatizált eszközrendszerek segítségével pedig időt és pénzt megtakarítva tudják értékesíteni szolgáltatásaikat, termékeiket. Aki gyorsan reagál, versenyelőnyre tesz szert, és ez a profitban is megmutatkozik.

A Menedzserképző Központ workshopján foglalkozunk a social media platformok előnyeivel, hátrányaival, bemutatunk számos eszközt, amelyekkel folyamatainkat optimalizálhatjuk. Kiemelt figyelmet kap a Google Analytics valós idejű elemzése és az értékesítés kapcsolata. Ráadásul a résztvevők megismerkedhetnek egy olyan technikával (social media stratégiai mátrix) is, amely segít a hatékony eszközválasztásban.

Tematika:

- Miről szól a web(oldal) a turisztikai szektor számára 2015-ben?

  • Milyen tartalmak kellenek egy honlapra? Mi az, amit a vendégek akarnak, és mi az, amivel vendéget szerzünk?
  • Miért fontos, mi a helyzete honlapunknak az online marketing stratégiában? (pl.: OTA oldalakról vendégek szerzése; külső felületek kiszolgálása; konverziós pont)

- Google Analytics - valós idejű elemzések - új szemlélet az értékesítésben

- Unod a Facebookot? Úgy érzed nincs rá szükséged, mert nem tudsz rajta keresztül értékesíteni? Gondolkozzunk másként!

  • Facebook: tippek és trükkök

- Hogyan tudunk egyszerűen forgalmat terelni weboldalunkra?

- Ha nincs időd a sok social media felületre, egyszerűsíts! Használj social media stratégiai mátrixot!

  • Social media platformok: előnyök és hátrányok
  • Minden social media felületen ott vagy, mégsem vagy hatékony? Megmutatjuk miért!

- Automatizálj! Időt nyersz!

- Ne másold a versenytársadat, rossz irányba vezethetnek! Inkább legyél egyedi JPÉ marketinggel!


A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!