Balvany

royal2015

ogh

„Facebook, okostelefon, weboldal: felületek a több platformos online marketing szolgálatában”

Menedzserképző Központ Marketing Workshop

2014. április 10. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 29 000 Ft + áfa

Tréner: Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.

A rendezvény időtartama: 12.15 – 17.00 /Kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 40 fő

!Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 20 000 Ft + áfa / fő a díj

A rendezvény végén, a Hotel Azúr Prémium**** jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás, félpanziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

A cégvezetők számára fontos, hogy a vállalat minden lehetséges felületen jelen legyen: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, AdWords, hírlevelek, céges blogok, saját honlap. A felületek evolúciója úgy tűnik sosem ér véget, ráadásul a korábban csak kevesek által használt szolgáltatások (Tumblr, Pinterest, Instagram) is egyre népszerűbbek itthon.

Ahogy növekszik a lehetséges marketingcsatornák száma, úgy vetődik fel egyre több kérdés: hogyan válasszunk a nagy közösségi hálózatok és a különböző hirdetési megoldások közül? Feleslegessé váltak a jól bevált céges weboldalak, vagy épp ellenkezőleg, katasztrófával érne fel, ha kiiktatnánk ezeket? Kell-e egyáltalán választani a felületek közül, vagy inkább egy jó folyamatot kell kifejleszteni?

A kérdésekre természetesen megvan a válasz: a több platformos online marketing alkalmazása esetén például a mobilos, gyors és felületes lájkolót a weben érjük utol legközelebb, akár akkor is, ha épp a konkurencia termékei iránt érdeklődik. Ha ebben a pillanatban, a megfelelő felületen kap tőlünk egy jobb ajánlatot, bennünket választ, és a vásárlást már nálunk fejezi be. Az egyes csatornák ereje tehát összeadódik a folyamattá szervezett marketingaktivitásnak köszönhetően.

Ismerje meg azokat az online folyamatokat, amelyek egymás hatásait erősítik, és nem engedik el az érdeklődőket addig, amíg nem vásárolnak (sőt még azután sem)!

Ha többre kíváncsi, jöjjön el következő workshopunkra!

A tervezett tematika:
- Melyik online felületet mennyien használják, és az egyes csatornák mire használhatók a legeredményesebben?
- Mekkora munka a több csatornás kommunikáció? Hogyan tervezzük meg, mennyi erőforrást fog igényelni?
- Reklámok, rendszerek, amik pénzt hoznak: tippek Facebook és AdWords hirdetésekhez
- Kampányok, amelyek vásárlókat visznek az (offline) boltba és a webáruházba!
- Mire tudjuk használni a mobil marketinget és mire nem?
- Növeljük az erőt! Építsünk egymásra több felületet és több kampányt!

A résztvevők konkrét feladatok megoldásával, szimulációs gyakorlatok alkalmazásával ki is próbálhatják a több platformos online marketing módszereit!

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!