HotelEger2

Balvany

royal2015

ogh

Belső vállalati képzések

Menedzserképző Központ vállalati, kihelyezett képzések

2018-tól elérhető tréningjeink

Az esemény részvételi díja: 90 000 Ft + áfa

                                     díjtól elérhetők egyes képzések! A részletekért és a pontos ajánlatért kérje képzési ajánlónkat!

Hatékony ügyfél- és panaszkezelés

Konfliktusmentes ügyintézés, rutinos reklamációkezelés, elégedett ügyfél – néhány olyan fogalom, amely nélkül elképzelhetetlen az üzleti siker. Képzésünkön azokat a technikákat mutatjuk be és gyakoroljuk, amelyekkel gyorsabban el lehet érni a kívánt eredményt.

A tematikából
- Önismeret, testbeszéd
- A konfliktuskezelés 5 módja és alkalmazása
- R.Á.V.E.SZ.-modell
• Panaszkezelési módszerek személyesen, telefonon, írásos formában és online
• Az ügyfélnek mindig igaza van? Vagy mikor és hol van helye a NEM-nek?
- DISC-tipológia (személyiség-tipológia)
- A vásárló/az ügyfél
• Vevőbarát szemlélet; érveléstechnika; kifogáskezelés; átfordítás
• Ügyfél elkötelezetté tétele; ajánláson keresztüli ügyfélszerzés
• Reklamációból előny! - visszajelzések feldolgozásával létrejövő termék- és szolgáltatásfejlesztés
- Gyakorlat: szerepjátékok, szituációs feladatok, tesztek értékeléssel

A képzést ajánljuk ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak, vezetőknek; értékesítő munkatársaknak; termék- és marketingmenedzsereknek; illetve mindenkinek, aki közvetlen kapcsolatba kerülhet az ügyféllel/vásárlóval, sőt, azoknak is, akik csupán szeretnének jobban szerepelni a munkahelyi vagy akár az otthoni kommunikációs játszmákban.

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember
A rendezvény időtartama: 8 óra (szünettel)

 

Hatékony telefonos kommunikáció

A telefonbeszélgetés egy olyan „találkozás” a másik emberrel, ahol úgy kell szimpátiát ébresztenünk magunk iránt, hogy kizárólag a hallásra hagyatkozhatunk az önkifejezésünk során. Ezért a telefonálásnak is megvan az egyedi protokollja és kultúrája. A képzés megmutatja a résztvevőknek, hogy hogyan tudnak magas szinten kommunikálni ebben a komfortzónán kívül eső közegben.

A tréninget értékesítési, marketing, illetve ügyfélszolgálati munkatársaknak, valamint ügyfélmenedzsereknek ajánljuk, és mindazoknak, akik munkájukban rendszeresen használják a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.

Témakörök
A megjelölt témák önálló képzésként választhatók, és kombinálhatók is igény szerint.

- Hideghívás
- Helyzetfüggő kapcsolatfelvétel
    • inaktív ügyfelekkel
    • online érdeklődőkkel
    • elküldött ajánlatok lekövetése céljából
    • ajánlások alapján
- Keresztértékesítés
- Kapcsolatépítés meglévő ügyfelekkel
- Ügyfélszolgálat – bejövő hívások kezelése

Gyakorlati rész: helyzetgyakorlatok speciális berendezéssel, telefonszimulátorral

Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)
Időtartam: 1-3 nap, 8 órában (szünettel)

 

Médiakommunikáció - kommunikációs képzés szakembereknek és az egyéb területeken tevékenykedő vezetőknek

Bármilyen beosztásban dolgozunk, kommunikálnunk kell. Így tartjuk a kapcsolatot a munkatársainkkal, a partnereinkkel, és - egyre több alkalommal - a médiával. Az üzleti, munkahelyi siker egyik legfontosabb feltétele az ötletes és eredményes kommunikáció. Ezért is szól képzésünk a vállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserein túl, az egyéb területeken tevékenykedő vezetőknek és további menedzsereknek.

Tematika
A tematikában megjelölt témák igény esetén önálló képzésként is választhatók, és szabadon kombinálhatók.

1. Általában az újságírásról, a szakma helyzetéről
A/ A média működéséről, szerepéről, fontosságáról
B/ Az újságíró. A szerkesztőség.
C/ A riportalany
D/ A hír. A „hírgyártás” napjainkban.
E/ Kríziskommunikáció
F/ Online
2. A médiával kapcsolatos jogi szabályozás
3. Gyakorlat: sajtóközlemény/hír írása, rádiós interjú, televíziós interjú

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember
Választható képzések: Villámképzés: 3 óra; Egynapos képzés: 6 óra (+ szünet)

 

Flow élmény a munkahelyi elégedettségért

A munkavállalói elégedettség és elköteleződés növelése, a munkatársak megtartása és a fluktuáció csökkentése a szervezetek kiemelt prioritása napjainkban. A dolgozói elégedettségnek számos aspektusa ismert, melyek különböző módon, eltérő hatékonysággal, és sok esetben időszakosan járulnak hozzá a munkavállaló szubjektív jóllétéhez, pedig a cél a hosszú távon fenntartható állapot. Ahhoz, hogy mind a munkahelyünkön mind pedig a magánéletünkben fenntartható módon tudjuk tartani és akár fokozni a szubjektív jóllétünket, elengedhetetlen, hogy mélyrehatóan megismerjük a flow, vagyis a tökéletes élmény működését és annak keretrendszerét.

A képzés során többek között az alábbi kérdésekre keressük a válaszokat:
• Mi a kapcsolat a flow és a munkahelyi elégedettség között?
• Milyen módon juthatunk versenyelőnyhöz a téma megismerése által?
• Mit tehetünk azért, hogy a munkahelyi szokásaink valóban bennünket szolgáljanak?
• Hogyan alakítsunk ki flow-barát munkahelyet?
• Milyen eszközök használatával segíthetjük a flow élmény megismerését, átélését?

Trénerek: Csabai Krisztina tréner, boldogságblogger
              Sándorfi Réka tanácsadó pszichológus, coaching pszichológus

Választható képzések: Villámképzés: 3 óra; Egynapos képzés: 6 óra (+ szünet)

Bízunk benne, hogy ajánlatunk felkelti érdeklődését, és lesz lehetőség az együttműködésre! A részletes tematikáért és az árajánlatért kérje képzési ajánlónkat!

Vállalkozásunk hisz abban, hogy az első kézből, személyes interakció révén megszerzett információ értékesebb tudást eredményez annál, mint amihez pusztán technikai eszközök segítségével, passzívan, a kapcsolatteremtés lehetősége nélkül hozzáférhetünk. Azt pedig biztosan tudjuk, hogy az értékesebb tudás nagyobb és időtállóbb hasznot hajt birtokosának. A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. azt a feladatot vállalta magára, hogy rendezvényeivel megteremti a közeget, amelyben az információk „életre kelnek”, azaz pontosan azt a fajta értékes tudást hozzák létre, amely csak a személyes kapcsolatteremtés révén jöhet létre.

Cégünk 2012 óta foglalkozik konferenciák és workshopok szervezésével. Célcsoportunkba elsősorban a közép- és nagyvállalatok menedzserei tartoznak. Az évek során bebizonyosodott, hogy igény mutatkozik olyan képzések megszervezésére is, amelyeket kifejezetten a megrendelő cég szükségleteihez igazítunk. Az egyéni igényekre szabott, zárt workshopjaink helyszíne kihelyezett, és kifejezetten az adott vállalatra fókuszálnak. A szakmai beállítottságú trénereink konkrét tematika köré építik fel előadásaikat és a gyakorlatias munkával együtt, a résztvevők minőségi képzésben részesülnek, a megszerzett tudást pedig azonnal alkalmazhatják. A képzéseken megszerzett készségek elengedhetetlenek a munka minőségének javításához.

Bízunk benne, hogy ajánlatunk felkelti érdeklődését, és lesz lehetőség az együttműködésre! A részletes tematikáért és az árajánlatért kérje képzési ajánlónkat!