Balvany

royal2015

ogh

„Stratégia és targetálás - B2B marketing a mindennapokban”

Marketing Workshop

2013. november 19. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 30 000 Ft + áfa

Maximális létszám: 50-60 fő

!Egy szervezettől 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

12.40 13.00

Regisztráció
13.00 – 13.05 Moderátori megnyitó
Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
13.05 – 13.30 Miben más a B2B marketing? Hogyan vegyünk célba más vállalatokat?
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
13.30 – 13.55 Hogyan építsünk üzleti brandet?
Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
13.55 – 14.35 Használjuk helyesen! – online marketing B2B szemmel
Lukács Ádám József online marketing specialista, Hinora Marketing Group
14.35 – 14.55 Sztorizzunk és pozicionáljunk!
Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
14.55 – 15.05 Humánerőforrás marketing szemmel
Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
15.05 – 15.30 Kávészünet
15.30 – 16.20 Mi hogyan csináljuk? – B2B marketing 2013.

A beszélgetés résztvevői:
Pellion Ágnes marketing- és kommunikációs igazgató, Ernst & Young Tanácsadó Kft.
Torma Tibor B2B marketing menedzser, Ringier Kiadó Kft.
Végső Péter online marketing specialista, Randstad Hungary Kft.
Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Lukács Ádám József online marketing specialista, Hinora Marketing Group
16.20 – 16.45 Milyen a te reklámod? – B2B vállalatok megjelenései
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
16.45 – 17.30 B2B marketingeszközök a gyakorlatban
/honlap, kiadvány, hírlevél, blog, ajánlólevél, ügyes hívás, írásbeli bemutatkozás, prezentáció, stb./
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Lukács Ádám József online marketing specialista, Hinora Marketing Group
17.30 – Programzárás
 
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ és a Hinora Marketing Group fenntartja!

Lehet a válságra fogni, lehet az ismeretlen recepcióst hibáztatni, sőt, lehet várni is a végtelenségig, egy idő után azonban muszáj lesz beismerni, hogy az ígért céges visszahívások elmaradása, a reménybeli partnereknek küldött, de részükről válasz nélkül hagyott e-mail üzenetek magas száma sajnos rajtunk is múlik. Egészen pontosan azon, hogy mit tettünk, de főleg, hogy mit nem tettünk meg business-to-business marketing területen. Az üzleti partnerek megszólítása ugyanis egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. Csak elsőre tűnhet úgy, hogy egy megfelelő pillanatban átadott névjegykártya pótolni tudja a rendszeresen karbantartott céges LinkedIN és Facebook-profilok, szakmai hírlevelek és blogok ökoszisztémáját.
A gyakorlatorientált workshop most lehetőséget kínál a szakembereknek, hogy új szemszögből vizsgálják meg vállalatuk aktivitását ezen a speciális terepen - új ötletekhez jussanak, új készségeket szerezzenek meg.