Balvany

royal2015

ogh

„Gondolatébresztő rendezvény - szakmabeliek egymás közt”

Menedzserképző Központ III. Marketing-délután

2017. június 1. (csütörtök)

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa a kedvezményes részvételi díj!

A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.

11.50 – 12.35

Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
12.45 – 13.30

Panelbeszélgetés a generációkról
A generációk online aktivitásának megoszlása; eszközhasználat; applikációk használata; hogyan kell a generációkat vásárlóként kezelni?


Résztvevők:
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
Dr. Székely Levente kutatási igazgató, Kutatópont Kft.
Dr. Bernschütz Mária egyetemi adjunktus, Budapesti Műszaki Egyetem

13.30 – 14.00 A Facebook PPC 2017-ben
Kreatív formátumok, célzási lehetőségek, elhelyezések
Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group
14.00 – 14.30 Facebook nyereményjáték költségek nélkül
Kondor Albert marketing szakértő, Tudatosan Építkező Marketing
14.30 – 15.00 Facebook chatbot
Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.
15.00 – 15.30 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
15.30 – 16.00 Instagram: a brand és a közösség találkozása
Anders Tamás, SzállásMarketing
16.00 – 16.30 Analitikai újdonságok a közösségi média platformjain
Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito
16.30 – 17.00 Képvezérelt társas kommunikáció
Audiovizuális tartalmak hatékony használata a közösségi médiában
Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary
17.00 – 17.30 Eljátsszuk a valóságot!
Virtuális valóság a marketingben
Kolesár Krisztián head of operations, 7REALITY
17.30 – Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Egészen meglepő, de még ma is találkozni azzal a népszerű kifogással, hogy bizonyos online platformokat a magyarok „nem használnak”. Ennek egy kicsivel szofisztikáltabb változata az, amikor azt mondja a pluszmunkától szabadulni igyekvő, már egyébként is túlterhelt marketinges, hogy a „célcsoport” nem használja az adott eszközt. A probléma viszont az, hogy a felhasználók számát nézegetve egyre kevésbé igazak az ilyen kijelentések. Ez a típusú kifogás még akkor is gyenge lábakon áll, ha egyébként van valóságalapja. „Mi van, ha a következő potenciális ügyfelünk pont azt a csatornát használja, amin mi nem kommunikálunk?” Így hangzik a főnök - vagy a lelkiismeretünk - megsemmisítő kérdése. A túlterhelt marketingesnek pedig meg kell oldania a dolgot. Nem lehetetlen, sőt még az is működhet, hogy nem kell újabb túlórákat vállalni.

A Menedzserképző Központ eseményén számos olyan hasznos technikát, ötletet és újdonságot mutatunk meg, melyek segítségével közelebb kerülhetünk a megoldáshoz és a potenciális fogyasztókhoz. Töltse velünk a délutánt, fordítsa előnyére az online eszközök garmadáját és profitáljon azokból már a következő munkanapon!