gellert5

Balvany

royal2015

ogh

„Marketing workflow: kutatástól az üzenetig”

Menedzserképző Központ V. Marketing Konferencia

2014. október 1. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

! Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 20 000 Ft + áfa / fő összegben igényelhetők a jegyek

A rendezvény végén, a Hotel Azúr Prémium**** jóvoltából, egy két fő részére szóló, két éjszakás, félpanziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

12.05 – 12.35

Regisztráció
12.35  12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
        PIACKUTATÁS BLOKK
12.45  13.15 Az internetezésre használt platformok – mérések, eredmények
Kutatási adatok kor; nem; internetezés időtartama; internethasználat célja; applikációk, programok használatára vonatkozóan
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
13.15  13.45 Eszközök a gyakorlatban
Okostelefon, tv, tablet, laptop, pc - fogyasztói szokások a különböző eszközökre vonatkozóan
Stefanek László digital account director, PHD Hungary
         SOCIAL MEDIA BLOKK
13.45  14.30 Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Instagram – újdonságok, legutóbbi fejlesztések
Unalom vagy megtérülés? Mit kezdjenek a cégek a közösségi hálózatokkal? A közösségi média világa ma már egyáltalán nem megy újdonság számba, de ez nem jelenti azt, hogy ne lennének szinte minden héten fejlesztések és új funkciók, amik komoly hatással lehetnek a vállalatok eredményeire. Mik azok az új funkciók, érdekességek, amikre fontos odafigyelni a különböző közösségi hálózatokon?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
14.30 15.00 Kreatív közösségi média kampányok – egy külföldi és egy hazai esettanulmány bemutatása
Joanelli Tamás ügyvezető igazgató, Be Social
15.00 – 15.30
Kávészünet
         TARTALOMMARKETING BLOKK
15.30  16.00 Tények és tévhitek a tartalommarketingről
Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértő, SOREO.BIZ
16.00  16.45 Okostelefonra optimalizált tartalmak
Milyen tartalmakat gyártsunk okostelefonra, és hogyan; egy sikeres kampány bemutatása
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
         VIDEÓMARKETING BLOKK
16.45  17.15 A videóhirdetések trendjei
Hol tart ma a videóhirdetés; hirdetési formák; aktuális megoldások; hirdetések felhasználása különböző platformokon; egy sikeres hirdetés esettanulmánya
Kovács József Attila tulajdonos, MGroup Kft.
         KREATÍV ÚJDONSÁG BLOKK
17.15 – 17.35 Gamification - játékok komoly téttel
A brandek eddig is használtak egyszerűbb játékokat marketing tevékenységük során. A Gamification (vagy játékosítás) azonban komplett játékmechanizmusokat alkalmaz jellemzően digitális megoldásokkal üzleti és edukációs környezetben, mely óriási lehetőségeket rejt magában a lojalitás, a motiváció és a célorientáltság növelésében.
Kolesár Krisztián alapító, kreatív producer, VISIONARY 7 Kft.
 17.35 – Programzárás
   
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Nyugtathatja magát olyasmivel az ember, hogy nem kell mindenhez érteni, hivatkozhat arra, hogy a feladat nem is az övé, hiszen a videóvágási alapismeretek és a piackutatás két igen különböző dolog. Lehet abban is bízni, hogy az aktuális trendek majd rövid életűek lesznek, nem kell ezért beletanulni a lényegükbe. Ezek a kifogások mind-mind elsüthetők, csak az a baj, hogy ettől még kifogások maradnak.

A valóság az, hogy érteni kell - legalább egy kicsit - mindenhez: tudni kell, hol találhatók a marketingmunka szempontjából releváns kutatási eredmények, ismerni kell azokat az eszközöket, amelyeken a fogyasztók várják az üzenetet. Tisztában kell lenni azzal, hogy maximum hány (másod)perc hosszú lehet egy promóvideó, ha azt akarjuk, hogy sokan kattintsanak a „play” gombra.

Ezeket az ismereteket ráadásul folyamatosan karban is kell tartani, hiszen csak a friss tudás hasznos. A tudás azonban szerencsére nem elérhetetlen: a Menedzserképző Központ legújabb marketinggel foglalkozó konferenciáján átlátható módon, tematikus blokkokba sűrítve, gyakorlati példákkal gazdagon illusztrálva juthatnak hozzá az érdeklődők.