HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

Kríziskommunikáció a gyakorlatban, esettanulmányok, helyzetgyakorlatok

Kríziskommunikációs Workshop

2013. szeptember 11. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 36 000 Ft + áfa

A rendezvény időtartama: 9.00 – 16.30
Maximális létszám: 20 fő

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervezők, a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosítanak.

!Egy szervezettől két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

08.40 – 09.00 Regisztráció
09.00 – 09.45 Kríziskommunikációs helyzetek egy szervezet életében
- A krízis elméletéről röviden
- Kríziskommunikációs mechanizmusok és kézikönyvek
      * Mindig felkészültnek lenni a váratlanra
- A krízis kezelése
- A leggyakoribb hibák kríziskommunikációs időszakban
Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció
09.45 – 10.15 A szervezeti krízis újságírói szemmel
- Mire kíváncsi a média és miért – mi áll a médiaérdeklődés hátterében?
- Hogyan kezeljük a médiaérdeklődést kríziskommunikációs helyzetben?
Dr. Bocskay Zsolt egykori MTV híradó főszerkesztő; online főszerkesztő, Népszava
10.15 – 11.00 Esettanulmány
- Egy közelmúltbeli vállalati krízishelyzet kommunikációja – hogyan látta a szakma és az újságíró?
- Mit kellett volna másképp csinálnia az adott szervezetnek?

Elemzők:
Dr. Bocskay Zsolt egykori MTV híradó főszerkesztő; online főszerkesztő, Népszava
Hőnyi Gyula vezető szerkesztő, Napi Gazdaság    
Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció
11.00 – 12.00 Kríziskommunikáció a gyakorlatban - beszélgetés
- „Mindennapi kríziseink” – kipattanásuk, és kezelésük
- Az online kommunikációs- és social media csatornák kezelése a kríziskommunikáció során

Résztvevők:
Lesti Mónika kommunikációs osztályvezető, K&H Csoport
Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Ernst & Young
Tanácsadó Kft.
Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt.
12.00 – 12.45 Ebédszünet
12.45 – 14.45 Kríziskommunikációs helyzetgyakorlatok I.
Egyéni gyakorlatok szimulált kríziskommunikációs helyzetekben riporter és operatőr segítségével. A helyzetek megoldásait közösen elemezzük és értékeljük.
14.45 – 15.00 Kávészünet
15.00 – 16.30 Kríziskommunikációs helyzetgyakorlatok II.
16.30 – Programzárás
   
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ és a One on One Kommunikáció fenntartja!

Fel lehet készülni a váratlanra? Mi számít krízisnek egy szervezet életében? A digitális kommunikáció világában szinte bármikor és bárhonnan kiindulhat egy olyan „ügy”, amely komoly károkat okoz az évek, évtizedek óta épített, gondozott vállalati hírnévnek, illetve márkaértéknek. Workshopunk-on vezető kommunikációs szakemberek, és „hétpróbás médiamunkások” segítségével elemzünk nagy port kavart hazai vállalati kríziseket és a rájuk adott hol sikeres, hol elhibázott válaszokat.

A délután folyamán pedig minden résztvevő valósághű interjúhelyzetben - helyzetgyakorlatok újságíró és operatőr bevonásával - teheti próbára saját magát, hogyan is reagálna, ha holnap az ő irodája előtt toporogna a híradó stábja…