Balvany

royal2015

ogh

KOMMUNIKÁLNI, DE HOGYAN? – kommunikációs workshop nemcsak kommunikációs szakembereknek

Menedzserképző Központ Kommunikációs Workshop

2014. június 19. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 29 000 Ft + áfa

A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

!Egy szervezettől két vagy több fő jelentkezése esetén 23 000 Ft + áfa / fő összegben érhetők el a jegyek

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt újságíró, kommunikációs szakember

A rendezvény időtartama: 12.00 – 17.00 /kávészünettel/        

Maximális létszám: 30 fő

Bármilyen vállalkozásba fogunk, vagy akármilyen beosztásban dolgozunk, kommunikálnunk kell. Így tartjuk a kapcsolatot a munkatársainkkal, a partnereinkkel, és - egyre több alkalommal - a médiával. Az üzleti, munkahelyi siker egyik legfontosabb feltétele az ötletes és eredményes kommunikáció.

Az esetek egy részében jó megoldás lehet, hogy az ilyen ügyekben a szakirányú ismeretekkel rendelkező PR-os jár el, de a szervezet érdekei sok esetben azt diktálhatják, hogy a nem kommunikációs munkakörben dolgozó közép- vagy felsővezetők is megszólaljanak. Egyre többször fordul elő, hogy az adott cég hitelességének megőrzéséhez szükség van ezen szakemberek megnyilvánulásaira is.

A workshop célja az, hogy a résztvevőkben ne csak tudatosuljon mindez, hanem - rövid elméleti összefoglaló mellett - példák és gyakorlatok segítségével elsajátítsák a legalapvetőbb fogásokat, megismerjék a legfontosabb szabályokat.

Tematika:

- Az írásos üzleti kommunikáció buktatói – kötelező elemek; hogyan lehet elkerülni azt, hogy a személyes e-mailünk - akár megnyitás nélkül - a címzett szemetesében végezze?
- Közösségi oldalakon történő üzleti kommunikáció (LinkedIn, Twitter, Facebook, Google+) - megjelenés (írott anyagok, fényképek), illetve a számunkra fontos partnerek, folyamatok figyelése.
- Megjelenés a sajtóban - hírek „gyártása”, sajtótájékoztató, írott és szóbeli nyilatkozat. Mennyire nagy a hírverseny, és hogyan lehet elérni egy újságíró vagy egy szerkesztőség ingerküszöbét?
- Kríziskommunikáció - házon belül és kívül. Mit csináljunk, ha megtörtént a baj: bújjunk el, vagy álljunk ki a nyilvánosság elé?
- A legfontosabb jogi tudnivalók. Tisztában van Ön azokkal a jogokkal, amelyek nyilatkozóként megilletik, illetve ismeri a legfrissebb törvényi változásokat?

A workshopra a közép- és nagyvállalatok kommunikáció területén dolgozó munkatársai mellett, a további vállalati menedzsereket várjuk. Emellett a kkv szektor cégvezetői számára is hasznos információkat tartogat a rendezvény.

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!