HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„Innovatív értékesítési és marketingeszközök a szállodaipar szolgálatában”

Menedzserképző Központ III. Turisztikai Konferencia

2014. november 21. (péntek)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

!Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő áron elérhetők a jegyek.

A rendezvény végén az UtazzItthon.hu felajánlásával egy két fős, tokaji hétvégére szóló ajándék szállásutalvány kerül kisorsolásra.

09.00 – 09.25
Regisztráció
09.25 – 09.30

Moderátori megnyitó

Hegedűs Attila alelnök, Turisztikai Managerek Szövetsége; ügyvezető igazgató, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Kft.
09.30 – 10.00

Fogyasztói igények felmérése

Mit keres a fogyasztó; milyen élménnyel akar gazdagodni; milyen igényei vannak a wellness szolgáltatások terén?

Szigetvári József ügyvezető igazgató, Szallas.hu Kft.
10.00 – 10.30

Attitűd marketing

Tudja mi a vendégének véleménye a szállodájáról? Tudja mit, és hol mond Önről a közösségi térben? Tudja, hogy pontosan mit várt el? Képes a véleményeket, attitűdöket megváltoztatni? A fórumokon, blogokon megosztott vélemények, attitűdök tanulmányozásának jelentősége a szállodaiparban.

Bucsányi Krisztián tulajdonos, Marketing Resolution Kft.

10.30 – 11.30

Integrált marketingstratégia a szállodaiparban - online- és offline marketingtrendek sales eszközök bevonásával

Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group
11.30 – 12.00 Kávészünet
12.00 – 12.30

Facebook tartalommarketing

Hogyan generáljunk tartalmat költségek bevonása nélkül?

Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
12.30 – 13.00

Elérhető és fenntartható 100%-os foglaltság - online marketinggel

Napi árazás fontossága; Revenue management fontossága praktikák bemutatásával; OTA-k és Web 2 világának újfajta bemutatása; Standardok fontossága és használata az értékesítés és operáció területén.

Fáska Gábor igazgató, Opera-Garden Hotel & Apartments

13.00 – 13.30

Csomagajánlatok jelene és jövője

Mitől vonzó egy csomagajánlat? Érdemes-e mindent „becsomagolni”?

Szabó Áron igazgató, Ramada Resort Aquaworld Budapest
13.30 – Programzárás
   
 

 A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A szállodák közt napról-napra élesebb a verseny, csak az tudja venni az akadályokat sikeresen, aki elég felkészült: jobban meg tudja szólítani a fogyasztókat, vonzóbb csomagajánlatokkal tud előrukkolni. Ez sem elég azonban a teljes győzelemhez, hiszen a vendégek igényei folyamatosan változnak, melyeket ismerni kell a fennmaradáshoz.

A fogyasztói igények változása a szakmát is megújulásra, innovatív megoldások bevezetésére kényszeríti. Ez a szakmai felfrissülés természetesen az értékesítési- és marketing eszközöket érinti elsősorban – ezek használatát viszont át kell ismételni, adott esetben újra kell tanulni. Mindenhol van fejlődés: az online-offline marketingkampányok, a blogok és fórumok, valamint a töretlen népszerűségű Facebook mind-mind folyamatos változásban vannak.

A Menedzserképző Központ III. Turisztikai Konferenciáján arra kínálunk megoldást, hogy a folyamatosan fejlődő eszközpark lehetőségeit a szálláshelyek minél több – új és régi - vendég megszerzésére, minél több vendégéjszaka elkönyvelésére tudják felhasználni.