dijmenteskonzultacio

dijmenteskonzultacio

Extra produktivitás

Menedzserképző Központ Webinárium

2021. június 3. (csütörtök), 15.00-19.15

Az esemény részvételi díja: 18 000 Ft + áfa

 

KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK 

Május 19-ig (szerda): 16 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén: 14 900 Ft + áfa / fő

 

AZ ELŐADÁSRA MAGÁNSZEMÉLYEKET ÉS A CÉGEK KÉPVISELŐIT EGYARÁNT VÁRJUK!

Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használatát szeretnénk kérni az esemény interaktivitása miatt. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.

 

Az eseményen közös gondolkodás és információátadás zajlik, az nem irányul kompetencia-kialakításra és fejlesztésre, végzettséget nem ad.


Menedzseljük új szempontok szerint munkafolyamatainkat, és rendszerezzük hatékonyságorientált szemléletmód alapján a feladatainkat!
 
 

Miért ajánlott részt venni a képzésen?
- Hogy ne kelljen úgy éreznünk, hogy egész nap megállás nélkül dolgozunk, mégsem haladunk.
- Hogy ne az legyen a sztenderd, hogy óriási nyomás alatt elborítanak bennünket a feladatok, és minden teendőnk a sürgős kategóriába esik.
- Hogy ne akarjunk egész nap a külső és a belső elvárásoknak eleget tenni, míg végül nem is sikerül.
- Hogy ne boruljon fel a munka-magánélet egyensúlya, ami idővel kiégéshez vezethet.
 
 

10+ jól bevált módszertan
+
33 hasznos hatékonyságnövelő tanács

kerül bemutatásra, amiből minden résztvevő garantáltan fel tudja majd állítani a saját, munkakör- és személyiségfüggő hatékonyságmenedzsment-stratégiáját, melyet már másnap elkezdhet alkalmazni.

 


Mit ad számunkra a tudatos tervezés?
- jól használható keretrendszert tudunk kialakítani
- rendszerezett munkafolyamatokban dolgozhatunk
- ugyanannyi idő alatt több munkát végzünk el
- időt nyerünk
- kevesebbet stresszelünk
- nő a személyes teljesítményünk, ezáltal a szervezeti produktivitás is nő.
 
 
Kiknek ajánlott a webinárium?
- akiket rendszeresen betemetnek a feladataik
- akik szeretnék átvenni az irányítást a saját folyamataik felett
- akik szeretnének egy optimális munkarend szerint dolgozni
- különösen ajánlott azoknak, akik azt mondják, nincs idejük részt venni a képzésen.


„A rossz hír, hogy repül az idő. A jó hír, hogy te vagy a pilóta.”
(Michael Altshuler)

 

Tematika

- idő- és hatékonyságmenedzselési csapdák

- saját hajtóerőink

- az időmenedzselés 5 lépése és eszközei

- idő- és hatékonyságmenedzsment technikák

Többek közt a következő módszerekről lesz szó: 10/90 szabály, Eisenhower-mátrix, ABC-módszer, Alpen-módszer, GTD-módszer, időkeret-meghatározás módszere, batchelés-blokkosítás, „Vidd le a lovat a folyóhoz” módszer, holtidő-menedzsment, Sprint-módszer, Parkinson törvénye, Produktivitási piramis

- negatív to do list

- szünettartási szabályok és technikák

- időrablók, időrabló tevékenységek és azok felismerése, kezelése

- megszakítások kezelése

- multitasking

- a túlzott maximalizmus leküzdése

- 9 egyszerű, de hatékony technika a halogatáskezelésre




A képzés utolsó blokkjában a résztvevők önálló munka keretein belül kidolgozzák saját idő- és hatékonyságmenedzsment-rendszerüket.



A webinárium vezetője: Ács Nóra tréner, ügyvezető, Menedzserképző Központ


A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!