Coach szemléletű vezetés a szervezeti hatékonyságért

Menedzserképző Központ Online Előadás

2021. április 7. (szerda), 15.00-18.15

Az esemény részvételi díja: 18 000 Ft + áfa

 

KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK 

Március 24-ig (szerda): 16 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén: 14 900 Ft + áfa / fő

 

AZ ELŐADÁSRA MAGÁNSZEMÉLYEKET ÉS A CÉGEK KÉPVISELŐIT EGYARÁNT VÁRJUK!

Technikai információk: Az online képzésen való részvételhez mikrofon és webkamera használatát javasoljuk. A képzéshez a Zoom nevű meeting szoftvert használjuk.

 
 
Amikor jó vezetőkről vagy a jövő vezetőiről beszélünk, többnyire kapcsolatorientált és feladatorientált kompetenciával rendelkező személyeket képzelünk el, akik folyamatosan fejlesztik magukat ezeken a területeken.

Előadásunk során ezen coachkompetenciákat mutatjuk be, kihangsúlyozva jelentőségüket, továbbá eszközt adunk a résztvevőknek ahhoz, hogy ezen kompetenciáikat fejleszteni tudják.

Egy jó vezető jó coach is egyben?

A coach szemléletű vezetés arra ösztönzi a vezetőket, hogy sikeres vállalkozást irányítsanak és sikeresek legyenek a munkájukban, coachként segítség, támogassák munkatársaikat, hogy minden potenciáljukat felfedezhessék, kompetenciáik tovább erősödhessenek.

A coaching alkalmazása vezetőként formálja a személyes márkát, elfogadottabbá teszi a vezetőt, és elkötelezettebbé teszi az alkalmazottakat.


A következő kompetenciák lesznek az előadás fókuszában:

Kapcsolatorientált kompetenciák

- EQ – érzelmi intelligencia
A magasabb érzelmi intelligenciával rendelkező vezetőknek hatékonyabb a vezetési stílusa, ezáltal magasabb egyéni, csoportos és szervezeti teljesítményt képesek elérni.

- Önismeret, önreflexió, szakértői státusz
A magas gazdasági sikereket elérő szervezeteknél nagyobb a munkavállalók önismerete, mint az alacsonyabban teljesítő cégek munkavállalóinak esetében.

- Emberismeret, személyiségtipológia, csoportismeret
A hatékony vezetésnek elengedhetetlen része a munkatársak erősségeinek és gyengeségeinek, valamint az optimális csapatdinamikának az ismerete.

 

Feladatorientált kompetenciák

- Kérdezéstechnika
A coaching kérdezéstechnikája bizalmat épít, célirányos, feladatorientált, s mindezek mellett mégis emberközpontú.

- Asszertív kommunikáció
A win-win megoldások módszertana támogatja a vezetőket céljaik elérésében és az önérvényesítésben úgy, hogy közben növeli a beosztottak elégedettségét.

- Konstruktív visszajelzés
A kulcs a visszajelzés minősége, hogy a munkavállaló alig várja a megbeszélést, hiszen hasznos fejlesztési javaslatokat kap úgy, hogy közben jókedvűen telik a beszélgetés.


Az előadás végére a résztvevők megértik majd ezen kompetenciák jelentőségét az egyének, a csoportok és a vezető szempontjából is, felismerik, hogy melyek azok az aspektusok, amelyekben fejlődniük érdemes, továbbá eszköztárat kapnak ahhoz, hogy hogyan fejleszthetik magukat.


Előadók:
Dikker Vanda, Vista Verde Oktatási Központ, Munka- és szervezetpszichológus, Tréner, Business coach
Hevesi Mónika, Vista Verde Oktatási Központ, Vállalati kommunikáció szakértő, Vezetőfejlesztő, Mediátor, Life és Business Coach, Tréner
Kovács Zoltán, Vista Verde Oktatási Központ, Ügyvezető igazgató, Mediátor, Projekt menedzser, Mentor, Coach, Tréner
 
Kiknek szól az előadás:
- vezetőknek, menedzsereknek, csapatvezetőknek
- illetve azoknak, akik hamarosan egy csapatot fognak irányítani

 

 

A rendezvény szakértői partnere a Vista Verde Oktatási Központ.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!