buex

HotelEger4

Balvany

royal2015

ogh

A TELEFONÁLÁS KULTÚRÁJA AZ ÜZLETI ÉLETBEN

Menedzserképző Központ Workshop

2019. 05. 21. (kedd)
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)

Az esemény részvételi díja: 24 900 Ft + áfa

Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)

A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást./
Maximális létszám: 50 fő
 
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 20 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

Legyen telefonon is kimagasló a kommunikációja!

„A stílus maga az ember”, tartja a mondás, és ez igaz a telefonálásra is. A telefonos kommunikáció szerves része a vállalati arculat és a személyes márkánk kialakításának. A telefonos kapcsolat az online és a személyes jelenlét előnyeit ötvözi, a szerepe kulcsfontosságú. Jöjjön el a képzésünkre, és tökéletesítse telefonos kommunikációját!

A workshop mindenki számára hasznos, aki rendszeresen használja a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz a napi munkája során. A képzés különösen ajánlott vezetőknek, az értékesítés, a marketing, illetve az ügyfélszolgálat területén tevékenykedő szakembereknek, ügyfélmenedzsereknek.


Tematika

– A telefonálás funkciói az ügyfélkapcsolatok fejlesztésében
• Kiaknázatlan lehetőségek a telefonálásban

– Felkészülés a telefonálásra
• Gyakorlati tanácsok a felkészüléshez

– A telefon és a protokoll
• Etikett-alapok a telefonáláshoz

– A hatásgyakorlás 3 pillére a telefonban
• Hangulat, a mosoly fontossága
• Hang-hordozás
• Szóbeliség

– Személyesség kialakítása a beszélgetésekben
• Verbális fordulatok használata
• A kérdezés szerepe

– A DISC-tipológia telefonos változata
• Kommunikációs praktikák a 4 személyiségtípushoz

– A kifogáskezelés alapelvei

– „Kérdezz-felelek” blokk
Kötetlen beszélgetés, csoportos konzultáció az előadóval, ahol a résztvevők feltehetik a kérdéseiket, és tanácsokat kérhetnek személyre, illetve cégre szabottan.

 

A workshop hatására:
– nő a résztvevők magabiztossága;
– pozitív megerősítéseket kapnak;
– átfogó és rendszerezett tudáshoz jutnak;
– ötleteket, tanácsokat, útmutatót kapnak;
– megismerik a fejlődési pontokat;
– új ismeretekkel bővül az eszköztáruk.

 

A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com).
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A gépjárművel érkező vendégeink számára parkolási lehetőség közterületen van, melynek költsége 08:30 – 18:00 között 350 Ft / óra, valamint azoknak, akik a parkolóházakat részesítik előnyben, a Garay tér 20. szám alatt található Garay Centert ajánljuk, melynek díjszabása 300 Ft / óra.