HotelEger2

turizmus2

Balvany

royal2015

ogh

„A SZEMÉLYES MÁRKA ÉS A STORYTELLING EREJE - Új lehetőségek és eszközök a vállalatvezetésben”

Menedzserképző Központ II. Menedzsment Konferencia

2013. december 3. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

ÚJSZERŰ KONFERENCIA ÉS WORKSHOP

!Egy szervezettől 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

12.30 - 13.00
Regisztráció
13.00 - 14.15

Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute
dr. Tóth Tamás partner, Personal Brand Institute

„Minden pillanatban nyomot hagyunk!” - A személyes márka és a mentoring szerepe a vállalatvezetésben

Témák: Miért kiemelten fontos a személyes márka? A szakmai, szociális és privát terület egysége. A személyes márka-fejlesztés lehetőségei, módszerek. Hogyan kapcsolódik a személyes márka és a mentoring?

14.15 - 15.00

Felkért hozzászólók:

Veiszer Alinda, szerkesztő-műsorvezető

„Sok-sok karizmatikus egyéniséggel beszélgethettem…”

Pistyur Veronika ügyvezető, Bridge Budapest

A startup világ és a példaképek szerepe

Schiffer Miklós, stílustanácsadó

Megjelenünk!

15.00 - 15.20

Kávészünet
15.20 - 16.45

Györffy Kinga tréner-tanácsadó, Personal Brand Institute

Történetmesélés/storytelling a magával ragadó előadásban

Témák: Mi a történet? Miben rejlik a történet meggyőző ereje? Mit tud a történet, amit nem tud az érv? Milyen vezetői félelmek és tévképzetek kapcsolódnak a történetmeséléshez? Melyek a mesélés során elkövetett tipikus hibák? Melyek a történet forrásai és típusai? Milyen a jól elmesélt történet? Hol van a történet helye a magával ragadó előadásban?

16.45 - 17.30 Kérdések, összefoglaló, programzárás
   
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
Az esemény a Personal Brand Institute fő szakmai partnerségével kerül megrendezésre.

Hogyan tud Ön – XXI. századi vezetőként – nyomot hagyni?
Egyrészt személyiségének kisugárzásával és stílusának egyediségével (személyes márka), másrészt újszerű, meggyőző kommunikációjával (storytelling).

Mi adta a konferencia ötletét?
A személyes márka és a storytelling kapcsán egyre növekvő az érdeklődés és az igény a hazai menedzsment körében. Egyre gyakrabban vetődik fel a kérdés: hogyan fejleszthetők, illetve hogyan alkalmazhatók igazán jól ezek az új, izgalmas eszközök?

Mi a célunk a konferenciával?
A célunk kettős: egyrészt pozicionálni a személyes márkát és a storytellinget, megmutatva az egymáshoz való viszonyukat, a jelentőségüket és a hatásukat, másrészt gyakorlatorientált módon betekintést nyújtani a fejlesztési módszerekbe, eszköztárba.

Mivel fog Ön gazdagodni?
•   Izgalmas előadások élményével
•   Egy újszerű workshop élményével
•   Gyakorlati tudással, amely a vezetői munkában Önt új utakon indítja el