„Rivaldafényben a PR - tartós térnyerés vagy hullámhegy?”

PR Konferencia

2013. június 6. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa

!Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

A rendezvény végén, a  Hotel Caramell **** holisztikus gyógy, wellness és konferencia szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás, teljes panziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.

Ezen felül kisorsolásra kerül 3 darab „A hazai pr-szakma arcképcsarnoka (2012)” című digitális portrékötet a PR Herald felajánlásával.

A PR Herald beszámolója elérhető az alábbi oldalon:
http://www.prherald.hu/2013/06/kommunikacios-szandek-budzse-siker/

A PR szerepe a médiapiac átalakulásának, a marketingbüdzsék csökkenésének időszakában
   
12.35 – 13.00
Regisztráció
13.00 – 13.05 Moderátori megnyitó
Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció
13.05 – 13.20 Merre tartunk? - A PR iparág jelene, trendjei, jövője
Lakatos Zsófia ügyvezető igazgató, Hill & Knowlton Hungary Kft.; alelnök, Magyar PR Szövetség

13.20 – 13.55

A PR a csúcsra tör? - Panelbeszélgetés a sajtómunka növekvő szerepéről, a „gombamód” szaporodó PR ügynökségekről

Résztvevők:
Andok Ágnes kommunikációs- és közkapcsolati vezető,
Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
Lakatos Zsófia ügyvezető igazgató, Hill & Knowlton Hungary Kft.; alelnök, Magyar PR Szövetség
Simon Krisztián főszerkesztő, Marketing&Média
Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt.
13.55 – 14.25 Sok az eszkimó, kevés a fóka – az újságírás trendjei, az újságírói munka jelene és jövője; hogyan aknázhatja ki a PR a szerkesztőségi létszámcsökkenéseket?
Hőnyi Gyula vezető szerkesztő, Napi Gazdaság
14.25 – 14.55

Megírják a tutit? - A blogok, bloggerek szerepe napjaink online újságírásában
Uj Péter főszerkesztő, 444.hu
14.55 – 15.25 Nem mind arany… avagy hogyan kerülhet spam listára a PR-es - A PR és sajtókommunikáció újságírói szemmel
Lambert Gábor főszerkesztő, Figyelő
15.25 – 15.55

Kávészünet

15.55 – 16.25 Hol a helye? - a sajtókommunikáció szerepe a marketingkommunikációban, kiemelten az online világ kihívásainak tükrében
Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Ernst & Young Tanácsadó Kft.
16.25 – 16.55 Az újságírás és a „másik oldal”
Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt.
16.55 – 17.25

Kibékítetlen ellentét - konfliktusok a PR-es és az újságíró között - esettanulmány
Simon Krisztián főszerkesztő, Marketing&Média „vs” Vágvölgyi Mihály partner, Noguchi Porter Novelli
17.25 – 17.40
Okosabbak lettünk? - interaktív beszélgetés a nap témáinak, konklúzióinak megvitatása a felszólalók és a résztvevők bevonásával
17.40 Programzárás
   
  A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ és a Tonic fenntartja!

Mit gondol az újságíró a PR cégekről? Mi lehet a blogok szerepe a magyar internetes újságírásban? Mik a PR lehetőségei napjaink átalakuló, válságban lévő médiapiacán? Hogyan látják a nagyvállalatok a PR ügynökségek munkáját? Valóban felfutóban van hazánkban a PR kommunikációs szegmens, vagy tiszavirág életű a fellendülés? Hogyan „húzhatja ki a gyufát” a PR-es az újságírónál? A szakma legaktuálisabb kérdéseire keressük a választ a sajtókommunikációs szegmens minden érintettjét megszólaltató konferencián.

Az esemény célközönsége:
- PR tanácsadók, PR ügynökségek képviselői
- közép- és nagyvállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserek