PR Konferencia
2013. június 6. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa
!Egy vállalattól két vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény
A rendezvény végén, a Hotel Caramell **** holisztikus gyógy, wellness és konferencia szálloda jóvoltából, egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás, teljes panziós ellátást biztosító voucher kerül kisorsolásra a résztvevők között.
Ezen felül kisorsolásra kerül 3 darab „A hazai pr-szakma arcképcsarnoka (2012)” című digitális portrékötet a PR Herald felajánlásával.
A PR Herald beszámolója elérhető az alábbi oldalon:
http://www.prherald.hu/2013/06/kommunikacios-szandek-budzse-siker/
A PR szerepe a médiapiac átalakulásának, a marketingbüdzsék csökkenésének időszakában | |
12.35 – 13.00 |
Regisztráció |
13.00 – 13.05 | Moderátori megnyitó Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció |
13.05 – 13.20 | Merre tartunk? - A PR iparág jelene, trendjei, jövője Lakatos Zsófia ügyvezető igazgató, Hill & Knowlton Hungary Kft.; alelnök, Magyar PR Szövetség |
13.20 – 13.55 |
A PR a csúcsra tör? - Panelbeszélgetés a sajtómunka növekvő szerepéről, a „gombamód” szaporodó PR ügynökségekről Résztvevők: Andok Ágnes kommunikációs- és közkapcsolati vezető, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. Lakatos Zsófia ügyvezető igazgató, Hill & Knowlton Hungary Kft.; alelnök, Magyar PR Szövetség Simon Krisztián főszerkesztő, Marketing&Média Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt. |
13.55 – 14.25 | Sok az eszkimó, kevés a fóka – az újságírás trendjei, az újságírói munka jelene és jövője; hogyan aknázhatja ki a PR a szerkesztőségi létszámcsökkenéseket? Hőnyi Gyula vezető szerkesztő, Napi Gazdaság |
14.25 – 14.55 |
Megírják a tutit? - A blogok, bloggerek szerepe napjaink online újságírásában Uj Péter főszerkesztő, 444.hu |
14.55 – 15.25 | Nem mind arany… avagy hogyan kerülhet spam listára a PR-es - A PR és sajtókommunikáció újságírói szemmel Lambert Gábor főszerkesztő, Figyelő |
15.25 – 15.55 |
Kávészünet |
15.55 – 16.25 | Hol a helye? - a sajtókommunikáció szerepe a marketingkommunikációban, kiemelten az online világ kihívásainak tükrében Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Ernst & Young Tanácsadó Kft. |
16.25 – 16.55 | Az újságírás és a „másik oldal” Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt. |
16.55 – 17.25 |
Kibékítetlen ellentét - konfliktusok a PR-es és az újságíró között - esettanulmány Simon Krisztián főszerkesztő, Marketing&Média „vs” Vágvölgyi Mihály partner, Noguchi Porter Novelli |
17.25 – 17.40 |
Okosabbak lettünk? - interaktív beszélgetés a nap témáinak, konklúzióinak megvitatása a felszólalók és a résztvevők bevonásával |
17.40 – | Programzárás |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ és a Tonic fenntartja! |
Mit gondol az újságíró a PR cégekről? Mi lehet a blogok szerepe a magyar internetes újságírásban? Mik a PR lehetőségei napjaink átalakuló, válságban lévő médiapiacán? Hogyan látják a nagyvállalatok a PR ügynökségek munkáját? Valóban felfutóban van hazánkban a PR kommunikációs szegmens, vagy tiszavirág életű a fellendülés? Hogyan „húzhatja ki a gyufát” a PR-es az újságírónál? A szakma legaktuálisabb kérdéseire keressük a választ a sajtókommunikációs szegmens minden érintettjét megszólaltató konferencián.
Az esemény célközönsége:
- PR tanácsadók, PR ügynökségek képviselői
- közép- és nagyvállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserek