„Tartalommenedzsment az idegenforgalomban”

Menedzserképző Központ Workshop

2013. november 26. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 23 000 Ft + áfa

Interaktív workshop esettanulmányokkal, feladatokkal.
Maximális létszám: 40 fő

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

!Egy szervezettől 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény

09.30 – 10.00

Regisztráció
10.00 – 11.00 Weboldal tartalommenedzsment
Anders Tamás, SzállásMarketing
11.00 – 12.00 Tartalommenedzsment a Facebookon
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
12.00 – 12.45 Ebédszünet
12.45 – 13.45 Hírlevél- és DM (e-DM, postai DM) tartalommenedzsment
Rákóczi Piroska, SzállásMarketing
13.45 – 14.45 Tartalom felhasználása különböző online- és offline platformokon
Anders Tamás, SzállásMarketing
14.45 – Programzárás
 
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

A kölcsönös bizalomra építő turisztikai szektorban az elmúlt években hihetetlenül felértékelődött a minőségi tartalom szerepe: egy pozitív élményeket összegző beszámoló, egy hangulatos videó, vagy akár egy „megosztásbarát” fotómontázs konkrét, foglalásszámban is mérhető hasznot tud hajtani például egy szállodának.
Ugyanígy működik a dolog visszafelé is: egy félreérthető mondat, rosszul beállított fotó, vagy a viccesnek szánt, de erőltetett videó által okozott kár elhárítása akár hónapokba is telhet.
Nem mindegy tehát, hogy az idegenforgalmi szakemberek milyen ismeretek birtokában fognak hozzá az adott cég arculatát, marketingstratégiáját alapvetően meghatározó tartalommenedzsment koordinálásához.
Az a Facebook-oldal, amely minőségi tartalmat közvetít, nem csak a rajongótábort növeli, hanem eladhatóbbá teszi a terméket, szolgáltatást is. Az ott felhasznált tartalmat azonban érdemes „újrahasznosítani”, hiszen ezzel a tudatossággal időt és pénzt lehet megtakarítani. A saját weboldal karbantartásához, az ügyfelek részére küldött hírlevelek elkészítéséhez még akkor is  mind-mind speciális tudás szükséges, ha a feladatok egy részét külső beszállítóra bízza a cégvezető.
A professzionális tartalommenedzsment technikái azonban könnyen tanulhatók. A Menedzserképző Központ rendezvényén pont erre lesz lehetőség: szakértőinket online és offline felületeken is hasznosítható, a hétköznapok során alkalmazható tudás átadásával bíztuk meg.