dijmenteskonzultacio

Menedzserképző Központ X. HR Konferencia

2017. április 27. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Kolesár Krisztián

Kolesár Krisztián

Kisgyerekként vagy folyton beszéltem, vagy állandóan számítógépeztem. 18 éves koromra mégis azt gondoltam, hogy biztosan zeneszerző és karmester leszek. A konzi befejezése helyett mégis egy felelősségteljes gyakornoki állást választottam egy hangversenyszervező cégnél. Felelősségem a főnököm kocsijának rendszeres lemosása volt… 20 éve mégis azt csinálom, amit gyerekként: kommunikálok, technológiát használok, kitalálok és levezénylek.

10 évet töltöttem a zene és kulturális rendezvények, 10 évet a marketingkommunikáció területén. Ez idő alatt sok világsztárral és világmárkával volt dolgom. Vagy olyanokkal, akik azok akartak lenni. A feladat mindenhol ugyanaz: megmutatni, közvetíteni értéküket annak, akiknek szükségük van rájuk. „Lefordítani” őket a közönség nyelvére és összehozni a kínálatot a kereslettel. A lényeg a végeredmény, hogy a folyamat végén boldog arcokat, hűséges közönséget/vásárlókat lássunk, akik önként terjesztik tovább „igénket”.

Munkánkban a technológia és a digitális világ az egyik fő segítségünk. Ennek ellenére ügyfeleimmel máig sokat beszélgetünk. Nemcsak márkáról, innovációról, hanem mindenről. Hiszem, hogy a legőszintébb stratégiák ekkor születnek meg. Ekkor tudunk közösen a jövőbe látni, és kitalálni, hogy és milyen eszközökkel tegyük jobban azt, amit csinálunk.

Néhány fontos piaci márka, akikkel együtt dolgoztam: Danone, Intel, HP, Microsoft, Sony, Mazda, MÜPA, MOL Group, Cetelem Bank, Erste Bank, Sopron Bank, Budapesti Fesztiválzenekar, Vista Utazási Irodák, Fruccola, DIGI TV, Slow Food Hungary.   

06-30-670-4042

kk@visionary7.com