Menedzserképző Központ Workshop
2013. november 26. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Rákóczi Piroska
Rákóczi Piroska 1988-ban végzett idegenforgalmi üzemgazdászként. Szakdolgozatát „Az információ, mint az idegenforgalmi termék része” címmel írta, mert már főiskolás korában is foglalkoztatta az utazási szolgáltatások marketing-kommunikációjának problémája.
A főiskola elvégzése után 15 évig újságíróként dolgozott. Ezen időn belül 3 évig főszerkesztője volt a „Más Tészta” című, pékeknek és cukrászoknak szóló magazinnak. Önkéntesként többször dolgozott not for profit szervezeteknél marketingesként, legutóbb 2007- ben a Hulladék Munkaszövetségnél. Projektmenedzseri tudását egy európai uniós területfejlesztési tapasztalatcsere projektben való közreműködés során fejlesztette ki.
Online újságírói szakismereteit a gyakorlatban sajátította el, főképp mint a www.hrportal.hu szerzője, illetve mint hobby blogok írója.
Hasonló módon, kedvtelésből tanulta meg mind a Facebook, mind a Twitter használatát. Készségeit olyan szintre fejlesztette, hogy azt már tanítania is érdemes és lehetséges.
A www.szallasmarketing.hu oldalon tanácsokat ad minden olyan témában, mely akár az offline, akár az online szállodai marketing körébe tartozik, de a hangsúlyt a Facebook, a Twitter és a Google+ használati módjaira ejti majd.