Menedzserképző Központ VI. Turisztikai Workshop
2017. március 30. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
Kondor Albert, Tudatosan Építkező Marketing
A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
A marketingszakemberek nagy része már nem igazán hisz a hírlevelek hatékonyságában. Ők azok, akik a social media által kínált hirdetési formák irányába fordultak az utóbbi időben. Kérdés, hogy jól döntöttek-e. A Menedzserképző Központ turisztikai workshopján erre keressük a választ.
Gyakorlati példákon, 2016-2017-es esettanulmányokon keresztül mutatjuk be, hogy mindennek megvan a helye az online marketingstratégiában. Az előadások keretein belül megvizsgáljuk, hogy bizonyos eszközök miként hatnak a különböző generációkhoz tartozó fogyasztók döntéseinél. Külön hangsúlyt kapnak a feltörekvő közösségi platformok (YouTube, Instragram, Pinterest), illetve rámutatunk arra is, hogy a hírlevelet nem szabad elfelejteni, csak tudni kell, hogy miként tegyük az értékesítés leghatékonyabb eszközévé.
Tematika
Hírlevél blokk
- Alapvető hibák
- Adatbázisok kezelése: szűrés, visszapattanó e-mailek kezelése, panaszkezelés
- Mi az, amit nem enged át a spamszűrő, azaz a tárgysorból kitiltott kifejezések listája
- Nagyobb megnyitási arány - milyen szavakat használjunk?
- Milyen tartalommal küldjük ki a hírleveleket?
- Hírlevél A/B-teszt
- Hírlevél-analitika: a címkézés és a nyomon követés fontossága
Social media blokk
- Social media felületek a generációk szolgálatban: milyen eszközökön milyen platformokat használnak a különböző generációk?
- Hogyan viselkednek a generációk az interneten?
- Fókuszban a YouTube (Hogyan SEO-zzunk sikeresen?)
- Instagram - hogyan szerezzünk több minőségi követőt?
- Pinterest, mint a nők kedvenc keresési platformja 30 év felett
- Hogyan lehet költségek nélkül sikeres nyereményjátékot indítani?
2016. decemberi Facebook nyereményjáték esettanulmány: a tervezéstől a kivitelezésig, analitikával alátámasztva
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!