Menedzsment konferencia
2014. december 2. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 25 000 Ft + áfa
13.15 – 13.45 |
Regisztráció |
13.45 – 14.15 |
A személyes márka fejlesztésének modellje és módszerei Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute dr. Tóth Tamás partner, Personal Brand Institute |
14.15 – 15.05 |
„Van egy aranyszál az emberben, az önbecsülés fonala.” - Hogyan lehet ezt megtalálni? Döntéseink útjai, önbecsülésünk háttere. Pál Feri, mentálhigiénés szakember |
15.05 – 15.25 | Kávészünet |
15.25 – 16.15 |
A hamuban sült pogácsa – és én mint a saját mesém hőse dr. Kádár Annamária, pszichológus |
16.15 – 16.45 |
A személyes márka kommunikációja – történetmesélés Györffy Kinga tréner-tanácsadó, Personal Brand Institute |
16.45 – | Programzárás |
A programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják! |
Miért érdemes vezetőként személyes márkája érzelmi, mentális és lelki dimenzióival foglalkoznia?
- Azért, mert ha Ön csak attól elismert, amit csinál, és nem attól, aki, akkor ez az (el)ismertség nagyon törékeny.
- A személyes márkája kiteljesítését, megismertetését és elfogadtatását saját magán kell kezdenie. Ha nem ismeri önmagát, ha nincs jóban és harmóniában magával, akkor nehéz lesz tovább lépnie, illetve fejlődnie személyes márkája funkcionális területein.
- Közéleti személyeknél, vállalatvezetőknél, sikeres üzletembereknél, sportolóknál, művészeknél látható, hogy náluk elsősorban a funkcionális dimenzió a domináns, elért eredményeik, sikereik okán váltak ismertté. Lehet, hogy magánemberként sokkal színesebb, többdimenziós egyéniségek – és aki ezt meg is tudja mutatni, annak az (el)ismertsége sokkal stabilabb.
Milyen kérdéseire, dilemmáira fog választ kapni, illetve mit fog megtanulni a konferencián?
- A személyes márka fejlesztésének modellje és módszerei, eszközei
- „Miért van az, hogy jobban élek, de rosszabbul vagyok?”
- A szabad választások és döntések lélektani háttere
- Az önbizalom és pozitív önértékelés még nem önbecsülés! Miért nem?
- A mesékben fellelhető erőforrásokat hogyan hasznosíthatom a vezetői munkámban?
- Hogyan gyűjtsek életbátorságot ahhoz, hogy kilépjek a komfortzónámból?
- Hogyan lássam meg a negatív élményeimben, érzéseimben a lehetőségeket?
- A személyes márka kommunikációja: történetmesélés
Miért tartson velünk? Mit kap a konferenciától?
- A személyes márka olyan dimenzióival találkozik, amelyekkel eddig így még valószínűleg nem találkozott.
- Szempontokat adunk ahhoz, hogy feltárhassa saját egyediségének elemeit, és kialakíthassa az egyéniségéhez legjobban illő - márka-értékeket közvetítő - kommunikációs (történetmesélési) formát-stílust.
- A szemlélet mellett módszereket és eszközöket is kap.
- A mindennapok során – a munkahelyen és a magánéletben egyaránt – hasznosítható tanulságokat visz magával.