„Vonalban a siker”

Menedzserképző Központ Workshop

2017. március 9. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 14 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)

A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 30 fő

Miért jött létre a workshop?

A világ legegyszerűbb dolgának tűnhet a telefonos kommunikáció, pedig valójában nem az. Gondoljunk csak bele: úgy kell szimpátiát ébresztenünk magunk iránt, hogy a hívott fél az öt érzékszervéből csak egyre hagyatkozhat velünk kapcsolatban. Az esemény megmutatja a résztvevőknek, hogy hogyan tudnak professzionális módon kommunikálni ebben a komfortzónán kívül eső közegben.

Mit kap, aki eljön a képzésre?

- Megismeri a 2017-es aktuális trendeket;
- Rendszerezett útmutatót kap arról, hogy mire figyeljen a telefonálás során;
- Passzív tudása aktív tudássá alakul;
- Kézzelfogható, a gyakorlatban alkalmazható ismeretekhez jut;
- Fejlődik az énképe.

Kiknek szól?

A workshopot értékesítési, marketing, illetve ügyfélszolgálati munkatársaknak, valamint ügyfélmenedzsereknek ajánljuk, és mindazoknak, akik munkájukban rendszeresen használják a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.

 

Tematika

- A magabiztosság erősítése

- Önmotiváció

- Felkészülés a telefonálásra

- A hatásgyakorlás 3 eszköze a telefonban

  • Hangulat
  • Hanghordozás
  • Szóbeliség

- A hívások felépítésének 4 lépése

  • Megnyitás
  • Figyelem/érdeklődés felkeltése
  • Reakciók kezelése
  • Zárás

- A kifogáskezelés alapelvei

Gyakorlati rész: a workshopon lehetőség lesz helyzetgyakorlatok keretében a tanultak gyakorlati kipróbálására is, amelyben a jelenlévők önkéntes alapon vehetnek részt. A gyakorlás során egy speciális berendezést, telefonszimulátort használunk. Ez biztosítja az előre megbeszélt szituációk élethű gyakorlását, és egyidejűleg a párbeszédek rögzítését. A próbafeladatok elvégzése után a hangfelvételeket visszahallgatjuk, majd közösen elemezzük. A résztevők így a munkavégzést segítő tapasztalatokkal és tanulságokkal gazdagodhatnak.

 
A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com). A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!