Menedzserképző Központ Workshop
2017. március 9. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 14 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!
Tréner: Németh Attila, telefonálási specialista (www.telefonalas.com)
A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
Maximális létszám: 30 fő
Miért jött létre a workshop?
A világ legegyszerűbb dolgának tűnhet a telefonos kommunikáció, pedig valójában nem az. Gondoljunk csak bele: úgy kell szimpátiát ébresztenünk magunk iránt, hogy a hívott fél az öt érzékszervéből csak egyre hagyatkozhat velünk kapcsolatban. Az esemény megmutatja a résztvevőknek, hogy hogyan tudnak professzionális módon kommunikálni ebben a komfortzónán kívül eső közegben.
Mit kap, aki eljön a képzésre?
- Megismeri a 2017-es aktuális trendeket;
- Rendszerezett útmutatót kap arról, hogy mire figyeljen a telefonálás során;
- Passzív tudása aktív tudássá alakul;
- Kézzelfogható, a gyakorlatban alkalmazható ismeretekhez jut;
- Fejlődik az énképe.
Kiknek szól?
A workshopot értékesítési, marketing, illetve ügyfélszolgálati munkatársaknak, valamint ügyfélmenedzsereknek ajánljuk, és mindazoknak, akik munkájukban rendszeresen használják a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.
Tematika
- A magabiztosság erősítése
- Önmotiváció
- Felkészülés a telefonálásra
- A hatásgyakorlás 3 eszköze a telefonban
- Hangulat
- Hanghordozás
- Szóbeliség
- A hívások felépítésének 4 lépése
- Megnyitás
- Figyelem/érdeklődés felkeltése
- Reakciók kezelése
- Zárás
- A kifogáskezelés alapelvei
Gyakorlati rész: a workshopon lehetőség lesz helyzetgyakorlatok keretében a tanultak gyakorlati kipróbálására is, amelyben a jelenlévők önkéntes alapon vehetnek részt. A gyakorlás során egy speciális berendezést, telefonszimulátort használunk. Ez biztosítja az előre megbeszélt szituációk élethű gyakorlását, és egyidejűleg a párbeszédek rögzítését. A próbafeladatok elvégzése után a hangfelvételeket visszahallgatjuk, majd közösen elemezzük. A résztevők így a munkavégzést segítő tapasztalatokkal és tanulságokkal gazdagodhatnak.
A rendezvény fő szakmai partnere Németh Attila telefonálási specialista (www.telefonalas.com). A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!