Menedzserképző Központ Workshop
2017. március 9. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Németh Attila
telefonálási specialista
15 éve szakterületem a telefonos kommunikáció.
Tréneri munkámat célzottan erre a területre fókuszálom.
Előadásokat, tréningeket, és coachingot tartok.
Nem „csak tanítom” a telefonálást, de magam is rendszeresen telefonálok, és több mint 12 ezer hívás tapasztalataival vezetem a képzéseimet.
Hiszek abban, hogy a színvonalas telefonos kommunikáció valódi „nyer-nyer” helyzetet teremt. Nyer vele a munkatárs, hiszen több a sikerélménye, és javul a teljesítménye. Nyer vele a cég, mivel nő a forgalma, és erősödik a pozitív megítélése. És természetesen nyer vele az ügyfél is, mert „minőségi pillanatnak” éli meg a telefonbeszélgetést.
www.telefonalas.com