Menedzserképző Központ Workshop

2017. március 9. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Németh Attila

Németh Attila

telefonálási specialista

15 éve szakterületem a telefonos kommunikáció.

Tréneri munkámat célzottan erre a területre fókuszálom.

Előadásokat, tréningeket, és coachingot tartok.

Nem „csak tanítom” a telefonálást, de magam is rendszeresen telefonálok, és több mint 12 ezer hívás tapasztalataival vezetem a képzéseimet.

Hiszek abban, hogy a színvonalas telefonos kommunikáció valódi „nyer-nyer” helyzetet teremt. Nyer vele a munkatárs, hiszen több a sikerélménye, és javul a teljesítménye. Nyer vele a cég, mivel nő a forgalma, és erősödik a pozitív megítélése. És természetesen nyer vele az ügyfél is, mert „minőségi pillanatnak” éli meg a telefonbeszélgetést.

www.telefonalas.com