Menedzsment Workshop
2015. december 8. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 24 000 Ft + áfa
A díj egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 19 000 Ft + áfa / fő
Az esemény résztvevői megkapják Györffy Kinga „Add elő magad – A magával ragadó előadás titkai” című művét, az első magyar könyvet a storytellingről.
Olvasson bele a könyvbe! A kötetet megvásárolhatja a www.agavekonyvek.hu/magnolia/add-elo-magad-a-magaval-ragado-eloadas-titkai.html oldalon - december 31-ig, a „STORYTELLING30” kuponkód megadásával 30% kedvezménnyel.
Tréner: Györffy Kinga, az „Add elő magad – A magával ragadó előadás titkai” című új könyv szerzője, a Personal Brand Institute tanácsadó-trénere, egyetemi oktató
A rendezvény időtartama: 13.00 – 17.00 /kávészünettel - a szervezők a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosítanak./
A workshopot a Menedzserképző Központ és a Personal Brand Institute Kft. szervezi.
A könyv és a workshop nagy újdonsága, hogy a történetmesélést állítja középpontba: „A történetmesélés varázslatos erejű eszköz, de még a rutinos előadóknak is számtalan félelmük és előítéletük van vele kapcsolatban. Ezeket a félelmeket és előítéleteket oldjuk fel, illetve cáfoljuk meg – segítve a vezetőket, hogy megtalálják, felépítsék és elmeséljék a saját történeteiket.” (Györffy Kinga)
1. A magával ragadó történet és történetmesélés
Mit tud a történet, amit nem tudnak a puszta tények, adatok? Melyek a történetmeséléssel kapcsolatos legnagyobb vezetői félelmek? Honnan vegyük a történetet? Milyen céllal meséljünk történetet? Hogyan lesz a történet egyszerű, élénk és emlékezetes?
2. A magával ragadó el(ő)adás szerkezete, felépítése
A bevezetés: melyek a figyelem felkeltésének és a jóindulat megnyerésének eszközei? A befejezés: hogyan hangoljuk át a partnert? A fordulópontok: hol és hogyan helyezzük el ezeket? Az életre keltett számok, statisztikák. A hármas lista mint az üzenet erősítésének, hangsúlyozásának eszköze. A retorikai késleltetés.
3. A magával ragadó el(ő)adás stílusa
A világosságot, érthetőséget és követhetőséget biztosító elemek. A nyelvi gazdaságosság, tömörség.
4. A magával ragadó, emlékezetes el(ő)adó, beszélő
A kiállás üzenet-értéke. A tekintet szerepe a figyelem fenntartásában. A hang és a szünetek használata. A mosoly. A kezek és karok használata. A láb és a lábfej.
5. A lámpaláz: ne legyőzd, hanem kezeld!
Ezt a komplex fejlesztési programot jelenleg csak partnerünk, a Personal Brand Institute kínálja a magyar piacon, a legmagasabb szakmai színvonalon.
A programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják!