„A személyes márka érzelmi, mentális és lelki dimenziói"

Menedzsment konferencia

2014. december 2. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 25 000 Ft + áfa

A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervezők a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosítanak.

Üzleti konferencia a Menedzserképző Központ és a Personal Brand Institute Kft. szervezésében.

   

13.15 – 13.45

Regisztráció
13.45 – 14.15

A személyes márka fejlesztésének modellje és módszerei

Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute

dr. Tóth Tamás partner, Personal Brand Institute
14.15 – 15.05

„Van egy aranyszál az emberben, az önbecsülés fonala.” - Hogyan lehet ezt megtalálni? Döntéseink útjai, önbecsülésünk háttere.

Pál Feri, mentálhigiénés szakember

Előadástervezet

15.05 – 15.25 Kávészünet
15.25 – 16.15

A hamuban sült pogácsa – és én mint a saját mesém hőse

dr. Kádár Annamária, pszichológus

Előadástervezet

16.15 – 16.45

A személyes márka kommunikációja – történetmesélés

Györffy Kinga tréner-tanácsadó, Personal Brand Institute
16.45 – Programzárás
   
 

A programváltoztatás jogát a szervezők fenntartják!

Miért érdemes vezetőként személyes márkája érzelmi, mentális és lelki dimenzióival foglalkoznia?

  • Azért, mert ha Ön csak attól elismert, amit csinál, és nem attól, aki, akkor ez az (el)ismertség nagyon törékeny.
  • A személyes márkája kiteljesítését, megismertetését és elfogadtatását saját magán kell kezdenie. Ha nem ismeri önmagát, ha nincs jóban és harmóniában magával, akkor nehéz lesz tovább lépnie, illetve fejlődnie személyes márkája funkcionális területein.
  • Közéleti személyeknél, vállalatvezetőknél, sikeres üzletembereknél, sportolóknál, művészeknél látható, hogy náluk elsősorban a funkcionális dimenzió a domináns, elért eredményeik, sikereik okán váltak ismertté. Lehet, hogy magánemberként sokkal színesebb, többdimenziós egyéniségek – és aki ezt meg is tudja mutatni, annak az (el)ismertsége sokkal stabilabb.

Milyen kérdéseire, dilemmáira fog választ kapni, illetve mit fog megtanulni a konferencián?

  • A személyes márka fejlesztésének modellje és módszerei, eszközei
  • „Miért van az, hogy jobban élek, de rosszabbul vagyok?”
  • A szabad választások és döntések lélektani háttere
  • Az önbizalom és pozitív önértékelés még nem önbecsülés! Miért nem?
  • A mesékben fellelhető erőforrásokat hogyan hasznosíthatom a vezetői munkámban?
  • Hogyan gyűjtsek életbátorságot ahhoz, hogy kilépjek a komfortzónámból?
  • Hogyan lássam meg a negatív élményeimben, érzéseimben a lehetőségeket?
  • A személyes márka kommunikációja: történetmesélés

Miért tartson velünk? Mit kap a konferenciától?

  • A személyes márka olyan dimenzióival találkozik, amelyekkel eddig így még valószínűleg nem találkozott.
  • Szempontokat adunk ahhoz, hogy feltárhassa saját egyediségének elemeit, és kialakíthassa az egyéniségéhez legjobban illő - márka-értékeket közvetítő - kommunikációs (történetmesélési) formát-stílust.
  • A szemlélet mellett módszereket és eszközöket is kap.
  • A mindennapok során – a munkahelyen és a magánéletben egyaránt – hasznosítható tanulságokat visz magával.