Menedzserképző Központ IV. Turisztikai Workshop
2016. március 22. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a díj
A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.
Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel/
Maximális létszám: 50 fő
Az online marketing alapjait piaci tapasztalataink szerint már minden, magára valamit is adó szereplő ismeri, ezért úgy döntöttük, szintet lépünk: megvizsgáljuk, mi húzódik meg a színfalak mögött. Kíváncsiak vagyunk, mik az összefüggések a látogatottsági adatok, a foglalások, forgalomterelés módjai és az egyes mozzanatok eredményeit leíró statisztikák között. Célunk, hogy muníciót adjunk a kreatív energia felszabadításához. A workshop végére a résztvevők jobban értik majd az egyébként szegmentált információk közti összefüggéseket, nagyobb rálátásuk lesz arra, hogy milyen folyamatokat milyen eszközökkel érdemes támogatni az online marketingtevékenység során. Hátrébb is lépünk, hogy egészében mutathassuk meg, hogyan kapcsolódnak egymáshoz a különböző felületek, hogyan lehet ezeket „közös munkára fogni” a feladat érdekében: megszerezni az egyre nagyobb rajongással érkező és visszatérő vendégeket.
A Menedzserképző Központ workshopján közösen megoldandó gyakorló feladatok is várhatók.
Tematika:
- Forgalomterelés egy kattintással
- Facebook posztolási stratégiák, technikai trükkök, konkurenciafigyelés
- A Facebook elemzőrendszerének megismertetése
- Nyereményjáték, applikáció nélkül
- Hírlevél - hogyan tegyük hatékonnyá rendszerünket?
- Remarketing
- Weboldal: Hogyan használjuk tartalomként a weboldalunkat a közösségi médiában? Hogyan foglal egy vendég, és hogyan támogatjuk a foglalási folyamatát? Hogyan használhatók a weboldal-funkciók egy kampány elemeinek támogatására?
- Statisztika: webanalitika, Google Analytics – Milyen számokat nézzünk a honlapon és a social mediaban az eredményesség érdekében?
- Upselling a foglalásban - értékesítés növelési technikák a gyakorlatban
- Egy kampány felületei a gyakorlatban: landoló oldal; AdWords; Facebook és egyéb közösségi oldalak; hírlevél
- 10 eszköz a telefonos kommunikációhoz, azaz zsebünkben az irányítás
- Támogatási mátrix - az egyes eszközök használata a célok függvényében
- Egy értékesítési folyamat bemutatása szállásszolgáltatóknak
- A forgalomterelés formái - hogyan hozzunk látogatókat a honlapunkra, kampányainkra?
- 2016-os szállodai esettanulmány
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!