Menedzserképző Központ VII. Turisztikai Workshop
2017. október 3. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa
Szeptember 27-ig (szerda) történő regisztráció esetén 14 000 Ft + áfa a részvételi díj!
Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
Kondor Albert, Tudatosan Építkező Marketing
A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
Maximális létszám: 70 fő
A Google kereséseinek harmada ma már lokális vonatkozású. Logikus: a lokális keresés egy eszköz, amivel megtaláljuk az ATM-et, a cukrászdát, a boltot, vagy éppen a szálláshelyünket egy adott környéken - sok esetben mobiltelefonnal a kézben, ott ahol vagyunk éppen. A globális verseny varázsszavaihoz szokott marketingesnek viszont érdemes újragondolnia, hogy mi is az a helyi vállalkozás, hogyan lehet lokálisan is láthatóvá válni.
Amikor jó pozícióban van egy vállalkozás a Google térképen és a keresőben, a Facebookon vagy az Instagramon, akkor a környékről is több vevőt szerezhet. Kombináljuk eddigi marketingünket lokális elemekkel!
Hogyan érjük el azokat, akik a környékünk iránt érdeklődnek? Hogyan szűrjük ki a tömegből azokat, akik ránk kíváncsiak? Hogyan tegyük meg mindezt a Google, a Facebook, az Instagram és helyi híroldalak segítségével?
A workshopon nemcsak megismertetjük a lokális online marketing működésével, hanem a való életből származó példákat is hozunk. A hallgatóság gyakorlatorientált képzésen is részt vehet: a feladat a cég szó szerinti értelemben vett elhelyezése a térképen.
Tematika
- Miért kitörési lehetőség a lokális marketing?
- Hogy használják a fogyasztók a lokális marketinget, és miként alkalmazzák azt a cégek?
- A lokális keresőmarketing gyakorlata - hogyan törjünk előre a Google kereséseinél lokális kulcsszavakkal, képekkel, weboldallal?
- A Google My Business újdonságai
- Településmarketing
- Közösségi média
• A Facebook lokális lehetőségei
• Waze, Instagram, Pinterest és a G+ lokális lehetőségei
- Lokális weboldalak szerepe
- Az értékelések és a cégünkről szóló említések támogatása a népszerűségért
- Helyi tartalmak - hogyan kutassuk és használjuk azokat vendégszerzésre?
- Hogyan mérhetjük lokális eredményeinket, és hogyan javíthatjuk teljesítményünket?
- Trükkök és eszközök a területi célzás javításának érdekében
- Példák, esettanulmányok, gyakorlat
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!