„Vendég-házhozszállítás – a lokális marketing lehetőségei”

Menedzserképző Központ VII. Turisztikai Workshop

2017. október 3. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

Szeptember 27-ig (szerda) történő regisztráció esetén 14 000 Ft + áfa a részvételi díj!

Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
               Kondor Albert, Tudatosan Építkező Marketing

A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel - a részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

Maximális létszám: 70 fő

A Google kereséseinek harmada ma már lokális vonatkozású. Logikus: a lokális keresés egy eszköz, amivel megtaláljuk az ATM-et, a cukrászdát, a boltot, vagy éppen a szálláshelyünket egy adott környéken - sok esetben mobiltelefonnal a kézben, ott ahol vagyunk éppen. A globális verseny varázsszavaihoz szokott marketingesnek viszont érdemes újragondolnia, hogy mi is az a helyi vállalkozás, hogyan lehet lokálisan is láthatóvá válni.

Amikor jó pozícióban van egy vállalkozás a Google térképen és a keresőben, a Facebookon vagy az Instagramon, akkor a környékről is több vevőt szerezhet. Kombináljuk eddigi marketingünket lokális elemekkel!

Hogyan érjük el azokat, akik a környékünk iránt érdeklődnek? Hogyan szűrjük ki a tömegből azokat, akik ránk kíváncsiak? Hogyan tegyük meg mindezt a Google, a Facebook, az Instagram és helyi híroldalak segítségével?

A workshopon nemcsak megismertetjük a lokális online marketing működésével, hanem a való életből származó példákat is hozunk. A hallgatóság gyakorlatorientált képzésen is részt vehet: a feladat a cég szó szerinti értelemben vett elhelyezése a térképen.

Tematika 

- Miért kitörési lehetőség a lokális marketing?

- Hogy használják a fogyasztók a lokális marketinget, és miként alkalmazzák azt a cégek?

- A lokális keresőmarketing gyakorlata - hogyan törjünk előre a Google kereséseinél lokális kulcsszavakkal, képekkel, weboldallal?

- A Google My Business újdonságai

- Településmarketing

- Közösségi média

   • A Facebook lokális lehetőségei
   • Waze, Instagram, Pinterest és a G+ lokális lehetőségei

- Lokális weboldalak szerepe

- Az értékelések és a cégünkről szóló említések támogatása a népszerűségért

- Helyi tartalmak - hogyan kutassuk és használjuk azokat vendégszerzésre?

- Hogyan mérhetjük lokális eredményeinket, és hogyan javíthatjuk teljesítményünket?

- Trükkök és eszközök a területi célzás javításának érdekében

- Példák, esettanulmányok, gyakorlat

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!