Menedzserképző Központ VI. Marketing-délután
2019. április 25. (csütörtök)
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)
Az esemény részvételi díja: 21 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 15 900 Ft + áfa/fő a részvételi díj!
12.00 – 12.30 |
Regisztráció |
12.30 – 12.40 |
Moderátori megnyitó |
12.40 – 13.05 |
Egy franchise rendszer kiépítése, működtetése, marketing-stratégiája |
13.05 – 14.15 |
Generációk |
14.15 – 14.40 |
Magyar tinik a neten |
14.40 – 15.10 |
Kávészünet |
15.10 – 15.35 |
A digitális marketing stratégia alkotás gyakorlati lépései |
15.35 – 16.00 |
Céges láthatósági kellékek (vizuális tartalommarketing) |
16.00 – 16.25 |
Lokális SEO trendek Mi az ami működik, és mi nem? Anders Tamás, SzállásMarketing |
16.25 – 16.50 |
Az offline szerepe az online marketingben |
16.50 – |
Programzárás |
|
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
A gépjárművel érkező vendégeink számára parkolási lehetőség közterületen van, melynek költsége 08:30 – 18:00 között 350 Ft / óra, valamint azoknak, akik a parkolóházakat részesítik előnyben, a Garay tér 20. szám alatt található Garay Centert ajánljuk, melynek díjszabása 300 Ft / óra.