Menedzserképző Központ VI. Marketing-délután
2019. április 25. (csütörtök)
Budapest, Star City Hotel (1078 Budapest, István u. 14.)
Kalcsó Adrienn
1993-tól a magyarországi Johnson & Johnson Kft.-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az első 8 alapítótag között volt, brand managerként dolgozott több márkán, együttműködve reklámügynökségekkel, üzleti partnerekkel, azok hazai bevezetésén, promócióján. Feladata volt a marketing stratégia kidolgozása, a termékportfolió fejlesztésével kapcsolatos új lehetőségek kiaknázása, valamint a cég hazai ismertségének növekedésének biztosítása.
2003-ban a média üzleti szféráját képviselő Koktél Társasági és Üzleti Magazin szerkesztőség- vezetőjeként dolgozott a lapszámok tartalmi-technikai előkészítésén, kiváló főszerkesztővel, neves újságírókkal, riporterekkel, fotóügynökségekkel. Aktív kapcsolata a kép,- és kreatív ügynökségekkel ezen időszakban vált érdeklődésének fókuszává, még szorosabbá.
2005-ben így egyenesen vezetett az útja az Axel Springer Magyarország Kft. / Europress/Grand Fotóügynökségének élére, fotóügynökség-vezetőként folytatva pályafutását. Feladata a külföldi fotóügynökségekkel kapcsolattartás, az ügynökségi fotókollekció promóciójának kidolgozása, eladások növelése, valamint a jogkérések nemzetközi kezelése volt.
2009-től a Sign Kreatív Ügynökség budapesti képviseletének vezetője lett, ahol a hazai üzleti szféra több neves képviselőjével együttműködve, a szolgáltatói oldalt erősítette, kreatív kampányok komplex stratégiai kidolgozásával.
2013-tól a Laboratoire Bioderma Hungary Kft. marketing és PR vezetőjeként felelős volt a francia anyacéggel való együttműködés, a hazai marketing terv kialakításáért, továbbá a szakmai stratégiák, brand specifikus promóciók kidolgozása, a médiapiaccal való kapcsolattartás, a PR események szervezése, tenderkiírások összefogása is mindennapos teendője volt. Erősségeként a dermokozmetikai cég képviselete lett külföldi, regionális értekezleteken, az anyacégnél, valamint kereskedelmi és bőrgyógyászati konferenciákon, PR eseményeken.
2015-től, a Happy Family ügyvezetője, ahol hazánkban egyedülállóan a családok, mint célcsoport, közvetlen, kiemelt elérését ügynökségként menedzseli. Partnerei PR, marketing- kommunikációs stratégiai kampányainak, rendezvényeinek teljeskörű menedzsmentjét fogja össze a legújabb, hatékonyabb eszközökkel, mind a hazai, mind több, külföldi országra vonatkozóan. Munkája során médiatalálkozók, VIP sajtóutak, hazai és külföldi rendezvények által, a média kiemelt, jeles képviselőit juttatja el közvetlenül Partnereihez.
Több esetben előadóként van jelen üzleti, médiakonferenciákon, munkájában a proaktív, építő kezdeményezés mellé áll, nemes, értéket képviselő ügyekért Partnercégekkel együtt vállvetve kampányol, továbbá mind a szolgáltatói, mind a megrendelői oldalt kiválóan ismeri. Kiemelt erőssége, hogy széleskörű üzleti, és média tőkekapcsolatokkal rendelkezik, örömmel segíti az új kezdeményezéseket.
Hobbija: nyelvtanulás/tanítás, lakberendezés, olvasás
Nyelvismerete: francia, angol, olasz