Minden, ami belefér egy délutánba! - Rendezvény szakemberektől szakembereknek

Menedzserképző Központ Marketing-délután

2016. június 7. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

12.05 – 12.35

Regisztráció
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
12.45 – 13.15 Brandépítés 2017 – milyen felületeken lesz érdemes megjelenni?
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
13.15 – 13.45 Image film trendek
Kolesár Krisztián, senior producer
13.45 – 14.15 Gondolatébresztő beszélgetés – Reklámtorta 2017
Milyen válaszlépéseket fognak tenni a hátrányba került platformok, hogy visszanyerjék az elvesztett ügyfeleket? Mekkora verseny várható az azonos típusú platformok között? Megállítható-e az offline felületek esése? Lesznek-e olyan iparágak, ahol az offline hirdetéseket teljesen átveszi az online?
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
Erős Attila vezető, online szekció, MAKSZ; ügyvezető igazgató, Fastbridge Kft.
14.15 – 14.45 10 eszköz a telefonos kommunikációhoz, azaz zsebünkben az irányítás
Anders Tamás, SzállásMarketing
14.45 – 15.15 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
15.15 – 15.45 Hírlevél trendek – milyen tartalmat írjunk?
Hiba Dóra CRM Account Menedzser, Email marketing specialista, Crane
15.45 – 16.15 Legújabb Google Adwords és Facebook hirdetések, remarketing  
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
16.15 – 16.45 Google Analytics újdonságok
Petényi Márk tulajdonos, Euromarknet Kft.
16.45 – 17.15 Online marketing stratégiák – 2016-os szállodai esettanulmány
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
17.15 – Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

„Annyi mindenről kellene beszélnünk!” Naponta minimum ötször kimondjuk ezt a mondatot, és még tízszer valószínűleg gondolatban is elismételjük. De miért nem beszélünk valójában is arról a sok mindenről, amiről kellene? Persze, mert nincs rá idő... Nos, ezt a kifogást elfelejthetjük: van rá idő! A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői. A brand, és annak építése, mozgókép, statisztika és esettanulmány - tehát minden, ami belefér.