egy délutánnyi marketing - rendezvény szakemberektől szakmabelieknek

Menedzserképző Központ II. Marketing-délután

2016. december 1. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a részvételi díj!

11.50 – 12.35

Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
12.45 – 13.15 Melyik generáció milyen platformokat használ? Milyen változások történtek az elmúlt években ezen a téren?
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
13.15 – 13.45 Kreatív marketing- és sales újdonságok, nemzetközi irányvonalak, kampányeredmények
Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
13.45 – 14.15 Webshop analitika
Konverziók, célok, stratégiák
Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito
14.15 – 14.45 Gondolatébresztő beszélgetés - Hogyan lehet a konkurencia követését leállítani?
Mit tegyünk, ha a konkurencia másolja a stratégiánkat, és a kommunikációnkat (blog, Facebook poszt, PR cikk esetén) is? Mi történik, ha ugyanazokon a platformokon vannak jelen hasonló megjelenésekkel? Át tudja-e venni a piacvezető szerepet a versenytársunk, ha több tőke áll mögötte és az általunk megalkotott stratégiát alkalmazza? Milyen lépéseket lehet tenni, milyen eszközöket lehet használni a konkurencia megállítására?

Dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő, Freidler Ügyvédi Iroda
Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
Sós Beáta senior kommunikációs referens, K&H Csoport
14.45 – 15.15 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter
15.15 – 15.45 Facebook remarketing, Instagram hirdetések, Snapchat hirdetések
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.
15.45 – 16.15 Hatékony Google Adwords kampány - esettanulmány
Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group
16.15 – 16.45 Google My Business - kerülj fel a térképre, és vedd kezedbe a Google megjelenésed
A Google rendszerének összevonható felületei által befolyásolni tudjuk a fogyasztók cégünkről formált véleményét. A Google My Business révén felkerülhetünk a térképre, és egyéb megjelenéseinket is kontrollálhatjuk.
Anders Tamás, SzállásMarketing
16.45 – 17.15 Google Maps teszt
5 hónapos kutatási eredmények bemutatása
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
17.15 – Programzárás
 

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!

Bár Platón, a nagy ókori görög filozófus szerint a világon minden csak ideák másolata, mégsem esik jól az embernek, ha saját üzleti ötleteit látja viszont más vállalkozás szolgálatában. Először jön a meglepetés, egy pillanatig talán valami büszkeséget is érez az ember, azután viszont el kell gondolkodni azon, hogyan tovább? Mit tegyünk, hogy ne a konkurencia gazdagodjon, ha hasonló stratégia mentén használja a marketing- és kommunikációs eszközeit, mint mi? Mit tegyünk, ha a versenytársunk másol bennünket? A téma már régóta foglalkoztatja a szakmabelieket, azonban megoldás ritkán születik. Eseményünkön jogász, marketinges és kommunikációs szakembereink keresik a választ a felvetődő kérdésekre.

A gyorsan változó marketingszakmában meg kell tanulnunk felvenni a ritmust is a technikai fejlődéssel, és kezelni kell az újabbnál-újabb online felületeket. A Menedzserképző Központ decemberi rendezvényén sorra vesszük a legújabb online marketing lehetőségeket, valamint elsajátítjuk az új eszközök használatát.