Menedzserképző Központ III. Marketing-délután
2017. június 1. (csütörtök)
Az esemény részvételi díja: 19 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa a kedvezményes részvételi díj!
A szervező a résztvevők részére vendéglátást és térítésmentes parkolást biztosít.
11.50 – 12.35 |
Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter |
12.35 – 12.45 | Moderátori megnyitó Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. |
12.45 – 13.30 |
Panelbeszélgetés a generációkról
|
13.30 – 14.00 | A Facebook PPC 2017-ben Kreatív formátumok, célzási lehetőségek, elhelyezések Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group |
14.00 – 14.30 | Facebook nyereményjáték költségek nélkül Kondor Albert marketing szakértő, Tudatosan Építkező Marketing |
14.30 – 15.00 | Facebook chatbot Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft. |
15.00 – 15.30 | Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter |
15.30 – 16.00 | Instagram: a brand és a közösség találkozása Anders Tamás, SzállásMarketing |
16.00 – 16.30 | Analitikai újdonságok a közösségi média platformjain Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito |
16.30 – 17.00 | Képvezérelt társas kommunikáció Audiovizuális tartalmak hatékony használata a közösségi médiában Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary |
17.00 – 17.30 | Eljátsszuk a valóságot! Virtuális valóság a marketingben Kolesár Krisztián head of operations, 7REALITY |
17.30 – | Programzárás |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
Egészen meglepő, de még ma is találkozni azzal a népszerű kifogással, hogy bizonyos online platformokat a magyarok „nem használnak”. Ennek egy kicsivel szofisztikáltabb változata az, amikor azt mondja a pluszmunkától szabadulni igyekvő, már egyébként is túlterhelt marketinges, hogy a „célcsoport” nem használja az adott eszközt. A probléma viszont az, hogy a felhasználók számát nézegetve egyre kevésbé igazak az ilyen kijelentések. Ez a típusú kifogás még akkor is gyenge lábakon áll, ha egyébként van valóságalapja. „Mi van, ha a következő potenciális ügyfelünk pont azt a csatornát használja, amin mi nem kommunikálunk?” Így hangzik a főnök - vagy a lelkiismeretünk - megsemmisítő kérdése. A túlterhelt marketingesnek pedig meg kell oldania a dolgot. Nem lehetetlen, sőt még az is működhet, hogy nem kell újabb túlórákat vállalni.
A Menedzserképző Központ eseményén számos olyan hasznos technikát, ötletet és újdonságot mutatunk meg, melyek segítségével közelebb kerülhetünk a megoldáshoz és a potenciális fogyasztókhoz. Töltse velünk a délutánt, fordítsa előnyére az online eszközök garmadáját és profitáljon azokból már a következő munkanapon!