Menedzserképző Központ V. Turisztikai Workshop
2016. október 5. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a díj
A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.
Trénerek: Anders Tamás, SzállásMarketing
Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász
A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel/
Maximális létszám: 50 fő
Az okostelefonok és a közösségi platformok megjelenésével nagyot fordult a világ. A marketing klasszikus eszközei egyre gyengébben teljesítenek, az online világ szépen lassan átveszi az egyeduralmat. A fogyasztók a cégekről véleményeket formálnak, termékeikről fényképeket és értékeléseket tesznek közzé a közösségi portálokon, ezeket a reakciókat aztán több ezren olvassák és nézik meg naponta világszerte.
Merre tovább? Mit tegyünk, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal? Miként tudunk értesülni a vállalkozásunkról megfogalmazott véleményekről?
A Menedzserképző Központ következő turisztikai workshopján megmutatjuk azokat a platformokat, amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni a jövőben. A közös gyakorlás keretén belül technikai megoldásokat mutatunk, hogy miként tudjuk hatékonyabbá tenni az értékesítést, kommunikációt és a fogyasztói vélemények kezelését.
Tematika
- Google My Business – tanácsok; technikai információk; hogyan kerüljünk előre a Google Maps találatai között?
- Megjelenés a Google Maps térképén – hogyan tegyük hatékonnyá felületünket? Milyen információkat és képi elemeket kell tartalmaznia felületünknek? Milyen fotózástechnikával dolgozzunk?
- Google Trips – új szolgáltatás a turisztikai szektor számára
- Friss eredmények: több hónapig teszteltük a Google Maps alkalmazásban rejlő lehetőségeket, most először mutatjuk be, hogyan teljesítettek a különböző termékeknek szentelt felületek hazai és nemzetközi szinten (szálláshelyek, fürdőhelyek, kulturális létesítmények, botanikus kertek, vendéglátóegységek, látványosságok)
- Vedd kezedbe az irányítást! – fogyasztói vélemények kezelése a Google Mapsen
- TartalomSEO – a jövő eszköze a turizmusban
- Hírlevél – technikai trükkök a nagyobb megnyitásért
- Hírlevél automatizálás másképp – levelek a megfelelő címzettnek a megfelelő időben
- Weboldal a marketing csatornák szolgálatában
● Google AdWords az értékesítés szolgálatában
● Hogyan alakítsuk ki értékesítési- és marketingstratégiánkat a Google Analyticsből nyert adatok segítségével?
- Facebook-hirdetési költségek csökkentése tartalommal – tanácsok, technikai bemutató
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!