„Felkerülni a térképre: platformok a turizmus szolgálatában”

Menedzserképző Központ V. Turisztikai Workshop

2016. október 5. (szerda)
Budapest, Danubius Hotel Gellért

Az esemény részvételi díja: 17 000 Ft + áfa

Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 12 000 Ft + áfa / fő a díj

A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

Trénerek:  Anders Tamás, SzállásMarketing
                  Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász

A rendezvény időtartama: 9.30 – 13.30 /kávészünettel/

Maximális létszám: 50 fő

Az okostelefonok és a közösségi platformok megjelenésével nagyot fordult a világ. A marketing klasszikus eszközei egyre gyengébben teljesítenek, az online világ szépen lassan átveszi az egyeduralmat. A fogyasztók a cégekről véleményeket formálnak, termékeikről fényképeket és értékeléseket tesznek közzé a közösségi portálokon, ezeket a reakciókat aztán több ezren olvassák és nézik meg naponta világszerte.

Merre tovább? Mit tegyünk, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal? Miként tudunk értesülni a vállalkozásunkról megfogalmazott véleményekről?

A Menedzserképző Központ következő turisztikai workshopján megmutatjuk azokat a platformokat, amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni a jövőben. A közös gyakorlás keretén belül technikai megoldásokat mutatunk, hogy miként tudjuk hatékonyabbá tenni az értékesítést, kommunikációt és a fogyasztói vélemények kezelését.



Tematika


- Google My Business – tanácsok; technikai információk; hogyan kerüljünk előre a Google Maps találatai között?

- Megjelenés a Google Maps térképén – hogyan tegyük hatékonnyá felületünket? Milyen információkat és képi elemeket kell tartalmaznia felületünknek? Milyen fotózástechnikával dolgozzunk?

- Google Trips – új szolgáltatás a turisztikai szektor számára

- Friss eredmények: több hónapig teszteltük a Google Maps alkalmazásban rejlő lehetőségeket, most először mutatjuk be, hogyan teljesítettek a különböző termékeknek szentelt felületek hazai és nemzetközi szinten (szálláshelyek, fürdőhelyek, kulturális létesítmények, botanikus kertek, vendéglátóegységek, látványosságok)

- Vedd kezedbe az irányítást! – fogyasztói vélemények kezelése a Google Mapsen

- TartalomSEO – a jövő eszköze a turizmusban

- Hírlevéltechnikai trükkök a nagyobb megnyitásért

- Hírlevél automatizálás másképp – levelek a megfelelő címzettnek a megfelelő időben

- Weboldal a marketing csatornák szolgálatában

Google AdWords‎ az értékesítés szolgálatában
● Hogyan alakítsuk ki értékesítési- és marketingstratégiánkat a Google Analyticsből nyert adatok segítségével?

- Facebook-hirdetési költségek csökkentése tartalommal – tanácsok, technikai bemutató


A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!