Médiakommunikációs Workshop
2016. november 17. (csütörtök)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 35 000 Ft + áfa
Egy szervezettől több fő jelentkezése esetén 26 000 Ft + áfa / fő a díj!
Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember
A rendezvény időtartama: 09.00 – 16.00 /kávé- és ebédszünettel - A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást. A szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./
Maximális létszám: 30 fő
Lehet habzsolni, és lehet viszolyogni is tőle, csak azt nem szabad gondolni, hogy a médiára nincs szükség. A Menedzserképző Központ workshopjának egyik célja az, hogy a jelentkezők megismerjék a hazai sajtó működését, hogy mi hajtja az újságírókat, és hogy ilyen adottságok mellett, hogyan állíthatjuk a médiát a szolgálatunkba. A másik fontos cél, hogy a résztvevők még jobban eligazodjanak a sajtó világában, és ha eljön a pillanat, megnyerjék a nézőkért, olvasókért folytatott küzdelmet. Mindebben több évtizedes gyakorlattal rendelkező újságíró és operatőr segíti az érdeklődőket.
Tematika:
- Megtanítjuk, mik a követelményei egy hírnek, valamint hogyan lehet azt felhasználni a kommunikáció minden területén, a poszttól a sajtóközleményig.
- Megmutatjuk azokat a fogásokat, hogyan lehet bekerülni a híradásokba, és hogyan tartható fenn a folyamatos jelenlét.
- Hogyan írjunk hírlevelet és közleményt?
Háttérbeszélgetések, sajtótájékoztatók és interjúk szervezése, kapcsolattartás a sajtóval
- Sajtókampányok tervezése, ütemezése és lebonyolítása
- Utómunkák: sajtófigyelés és sajtóelemzés
- Milyen vizuális élményre vágyik a közönség, milyen eszközökre, szaktudásra van ehhez szükség?
- Storytelling a médiában!
Megmutatjuk és gyakoroljuk azokat a megoldásokat és praktikákat, amiktől a mesélés (előadás, nyilatkozat) élvezhető és hatékony lesz.
- A jó hírnév erősítése, visszaszerzése, válasz a lejárató kampányra; válságkommunikáció (szerepek és feladatok)
- Online: kiaknázatlan lehetőségek és váratlan helyzetek
- A CSR nem kommunikációs eszköz - vagy talán mégis?
- Helyreigazítás, vagy valami más? - minden, amit a jogainkról és a lehetőségeinkről tudni kell
- Le a mikrofonlázzal!
Hogyan viselkedjünk a kamera előtt? Gyakorlás próbainterjúkkal és értékelésekkel.
A lényeg: a külső- és belső kommunikáció tanulható, és gyakorlással tökéletesre fejleszthető. A workshopunk tanácsokkal és megoldásokkal segít megtenni az első és legnehezebb lépéseket.
A képzést azoknak ajánljuk, akik a vállalatuknál kommunikációval foglalkoznak, és azok számára is hasznos a workshop, akik ugyan más szakterületen dolgoznak, de a média gyakran keresi őket, és nyilatkozniuk kell a cégükről, a munkájukról.
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!