Menedzserképző Központ II. Menedzsment Konferencia
2013. december 3. (kedd)
Budapest, Danubius Hotel Gellért
Az esemény részvételi díja: 27 000 Ft + áfa
ÚJSZERŰ KONFERENCIA ÉS WORKSHOP
!Egy szervezettől 2 vagy több fő jelentkezése esetén 5% kedvezmény
12.30 - 13.00 |
Regisztráció |
13.00 - 14.15 |
Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute „Minden pillanatban nyomot hagyunk!” - A személyes márka és a mentoring szerepe a vállalatvezetésben Témák: Miért kiemelten fontos a személyes márka? A szakmai, szociális és privát terület egysége. A személyes márka-fejlesztés lehetőségei, módszerek. Hogyan kapcsolódik a személyes márka és a mentoring? |
14.15 - 15.00 |
Felkért hozzászólók: Veiszer Alinda, szerkesztő-műsorvezető „Sok-sok karizmatikus egyéniséggel beszélgethettem…” A startup világ és a példaképek szerepe Megjelenünk! |
15.00 - 15.20 |
Kávészünet |
15.20 - 16.45 |
Györffy Kinga tréner-tanácsadó, Personal Brand Institute Történetmesélés/storytelling a magával ragadó előadásban Témák: Mi a történet? Miben rejlik a történet meggyőző ereje? Mit tud a történet, amit nem tud az érv? Milyen vezetői félelmek és tévképzetek kapcsolódnak a történetmeséléshez? Melyek a mesélés során elkövetett tipikus hibák? Melyek a történet forrásai és típusai? Milyen a jól elmesélt történet? Hol van a történet helye a magával ragadó előadásban? |
16.45 - 17.30 | Kérdések, összefoglaló, programzárás |
A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! Az esemény a Personal Brand Institute fő szakmai partnerségével kerül megrendezésre. |
Hogyan tud Ön – XXI. századi vezetőként – nyomot hagyni?
Egyrészt személyiségének kisugárzásával és stílusának egyediségével (személyes márka), másrészt újszerű, meggyőző kommunikációjával (storytelling).
Mi adta a konferencia ötletét?
A személyes márka és a storytelling kapcsán egyre növekvő az érdeklődés és az igény a hazai menedzsment körében. Egyre gyakrabban vetődik fel a kérdés: hogyan fejleszthetők, illetve hogyan alkalmazhatók igazán jól ezek az új, izgalmas eszközök?
Mi a célunk a konferenciával?
A célunk kettős: egyrészt pozicionálni a személyes márkát és a storytellinget, megmutatva az egymáshoz való viszonyukat, a jelentőségüket és a hatásukat, másrészt gyakorlatorientált módon betekintést nyújtani a fejlesztési módszerekbe, eszköztárba.
Mivel fog Ön gazdagodni?
• Izgalmas előadások élményével
• Egy újszerű workshop élményével
• Gyakorlati tudással, amely a vezetői munkában Önt új utakon indítja el